Vijesti

Digital Foundry o novoj grafici za Cyberpunk: “Nikad nismo vidjeli nešto ovakvo”

Premda Cyberpunk 2077 nije prva igra uopće koja je implementirala tzv. Path Tracing, Alex Battaglia s Digital Foundryja, nakon što je imao priliku isprobati Overdrive nadogradnju prije svih, zaključio je kako se radi o vizualno najimpresivnijoj igri današnjice te najambicioznijoj implementaciji Ray Tracinga uopće.

“Nikad nisam video nešto poput ovoga”, uzbuđeno kaže Alex. Premda je Cyberpunk i ranije imao jednu od najboljih implementacija Ray Tracinga uopće, čak i u usporedbi s najvećom, “Psycho” razinom “običnog” RT-a, Overdrive u direktnim usporedbama izgleda kao potpuno nova igra.

Budući da novi Ray Tracing izvore svjetlosti kalkulira iz gotovo svih izvora, odbijanjem svjetlosti od površina područja izgledaju još realnije, a baš poput u pravom životu, jedan izvor svjetlosti može utjecati na drugi na način da mu promijeni ton osvjetljenja (primjerice, kada far automobila usmjerite prema neonskom svjetlu).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve to utječe i na performanse, gdje Digital Foundry ne preporučuje igranje u nativnoj 4K rezoluciji čak ni na RTX 4090, koja je sposobna takav Cyberpunk gurati u tek do 18 FPS-a. Rješenje je DLSS 2 ili 3 koji, ovisno o odabiru, podižu broj sličica u sekundi od 59 do blizu 100, a istovremeno, zaključuju, sjajno upscalea rezoluciju u 4K.

Nama osobno posebno impresivno izgledaju scene pucanja vatrenim oružjem u mračnim prostorima, a kako će izgledati budućnost igranja, možete pogledati ispod. Ili se u istu uvjeriti danas od 15 sati, kada možete besplatno preuzeti Overdrive nadogradnju. Ali samo ako imate RTX 40 grafičku karticu.

Igra

Povezano