Premda se u javnosti stvorila percepcija kako digitalna prodaja igara dominira nad prodajom diskova, ona nije sasvim točna. Postoji iznimka, na što jasno ukazuju podaci koji su nam postali dostupni uslijed velikog hakiranja servera studija Insomniac.
Podaci prodaje igara unatrag nekoliko godina ukazuju na veliku dominaciju diskova kod najvećih PlayStation ekskluziva. Primjerice, čak 89% prodanih kopija Death Stranding Director’s Cuta otpada na diskove. Posljednji Ratchet ostvario je 76% prodaje na diskovima, Horizon Zero Dawn 71%, Miles Morales 66%, God of War 66%, s The Last of Us Part 2 61%.
Prodaja diskova premoćno dominira kod svih najvećih PlayStation ekskluziva, a apsolutni “pobjednik” je Uncharted 4 s čak 83% udjela diskova u prodaji.
Diskovi ne idu nigdje
Istovremeno, gledano po jediničnoj isporuci, digitalna prodaja Sonyju je isplativija. Nema troškova distribucije te dijeljenja zarade s distributerima i trgovinama. Primjerice, premda je na diskovima ostvareno 61% prodaje The Last of Us 2, zarada od diskova iznosi samo 54% od ukupne prodaje.
Svejedno, udio u prodaji diskova još uvijek je toliko visok da je isplativ i Sony neće tako skoro odustati od diskova.