Game Pass danas broji preko 25 milijuna pretplatnika, a svi oni iz mjeseca u mjesec traže nove igre i iskustva. Sve njih treba zadovoljiti, što nije jeftino.
Osim što Microsoft gubi novac od prodaje svih svojih velikih ekskluziva, svakom novom velikom naslovu drugih izdavača također treba kompenzirati prihode koje bi inače ostvarili u slobodnoj prodaji. Oni nekad prelaze i 100 milijuna dolara, otkrio je čovjek zadužen za strategiju ponude igara na Game Passu.
On je Ben Favreau, kreira ponudu na Game Passu sad već skoro tri godine, pregovara s izdavačima i planira datume izlaska naslova vlastitih razvojnih studija, a na Linkedinu navodi kako u ime Microsofta investira iznose od ispod milijun, pa sve do preko 100 milijuna dolara.
Pritom izdvaja Sonyjeve bejzbol igre MLB 21 i 22, GTA 5 i San Andreas, NBA, Rainbow Six Siege, Back 4 Blood, Mortal Kombat 11, Stalker 2, Hades, Among Us, Guardians of the Galaxy, High on Life, Tunic, ali i suradnju koju Game Pass ima s Electronic Artsom i njegovim EA Playom.
Što se tiče Game Passa, Microsoft uvjerava da je on za njega profitabilan, iako drugu godinu za redom ne uspijeva ostvariti zacrtani rast pretplatnika. Svjesni visokih troškova, brojni analitičari izražavaju skepsu u svezi profitabilnosti Game Passa, a pritom sumnju izaziva i najava podizanja cijene pretplate.