Kada konzola u startu nudi takvu mogućnost kontrole, zašto ne dati igračima opcije?
Nakon najave da se radi nova zakrpa 1.1.1. za Switch verziju Dooma koja bi trebala riješiti razne probleme vezane uz zvuk, menije i slično, ispostavilo se da je veličina ažuriranja bila nešto veća nego što se očekivalo. To je zato što osim svega nabrojanog dolazi i podrška za motion kontrole. Tako je; sada možemo igrati Doom mašući Joy Conima u zraku, a vjerojatno i naginjući Pro kontroler.
Prema ponekim napisima igrača koji su već isprobali motion kontrole, one bi trebale biti istovjetne kontrolama za Splatoon 2. Naginjanje kontrolera u svih 6 stupnjeva slobode odnosno mahanje Joy-Cona bi bilo u službi ciljanja čime bi palac zadužen za to bio slobodan za pritiskanje ostalih gumbova. Prije nego krenete sa salvama ironičnih komentara kako je ovo nepotreban gimmick, negativni komentari često podsjećaju na rat između upravljanja stickovima kontrolera nasuprot korištenja miša i tipkovnice.
Krivulja učenja može biti prilično strma kod navikavanja na motion kontrole, ali svi oni koji su si dali truda i utukli ponešto sati u takav način igranja kažu kako je osjećaj super. Dobro pogođena senzitivnost žiroskopa čini čuda. Isto bi bilo da cijelo vrijeme igrate FPS-ove preko miša i tipkovnice pa prijeđete na kontroler i obratno; period prilagodbe mora proći. Na kraju krajeva, za sve one koji to ne žele, uvijek mogu igrati na klasični način. Sve je stvar osobnih preferencija.
{loadposition ia1}