Youtube je probio granice interneta i probio se u stvarni svijet. Nitko ne zna kako ga zaustaviti.
Nije da inače pišemo o ovakvim stvarima, ali događaj koji se zbio ovog vikenda u Manchesterskoj areni pred čak 18 tisuća ljudi ne bismo smjeli zanemariti. Pogotovo jer se, jako moguće, radi o velikoj prevari u kojoj je sudjelovao i omiljeni FIFA Youtuber KSI, jedan od onih koji se prvi probio na Youtube sceni kad je ona postala mainstream.
KSI se proslavio na FIFA videima, odnosno na Ultimate Team modu gdje je otvaranjem paketića i urnebesnim reakcijama zabavljao publiku. Kasnije je postao pravi zabavljač i izvan gaming krugova, pa iza sebe ima uspješni reperski album, pa čak i glavnu ulogu u jednom tinedžerskom filmu. Danas KSI ima blizu 20 milijuna pretplatnika na Youtubeu, a procjeno mu bogatstvo iznosi preko 11 milijuna dolara.
Tko su KSI i Logan Paul?
Dok je KSI svoj brand razvijao mukotrpno i dugo, Logan Paul je praktički instant Youtube zvijezda. Za razliku od KSI-a, on i njegov mlađi brat Jake Paul (također Youtube zvijezda) stigli su iz dobrostojeće obitelji, a svoju popularnost su sagradili na omalovažavanju svega i svakoga i mogu slobodno napisati kako se radi o najomraženijim Youtube “zvijezdama”. Kako bilo, danas i Logan ima sličan broj pretplatnika, ali i milijune followera na Instagramu i ostalim društvenim mrežama koji mu donose preko 10 milijuna dolara prihoda godišnje.
I što se sad događa? KSI, poduzetan kakav jest, ranije ove godine organizirao je boksački meč s nešto manje poznatim Joe Wellerom, koji se pokazao kao hit. KSI je razbio potonjeg pred nekih 10-ak tisuća ljudi u Londonu. Oboje su zaradili brdo love, popularnost je narasla, a u pobjedničkom govoru KSI je izazvao braću Logan koja su u to vrijeme bila na vrhuncu svoje popularnosti. Svi su pričali o njima i njihovim glupostima.
Ok, bilo je tu i par razmjena udaraca. Trebali su.
Nakon par tjedana izrežiranog navlačenja po Youtubeu i stotinjak milijuna pregleda videa, stariji brat Logan prihvatio je izazov, ugovor je potpisan i show je započeo. Bezbroj press konferencija (koje to u biti nisu), “dissanje” preko Youtubea, gostovanja u popularnim emisijama, TV reklame, gigantski billboardi i konačno dolazimo do prošle subote.
U dvorani više od 18 tisuća ljudi koji su ulaznice plaćali od 300 do 5000 kuna i gotovo milijun ljudi na internetu koji su platili užitak gledanja nekih 60 kuna svaki. Pa izračunajte koliko se milijuna tu okrenulo. Oko ringa milijuni, a u ringu kamilica, i nakon šest rundi lošeg amaterskog boksa pobijedio je – nitko! Da da, rezultat je bio izjednačen, a revanš, odnosno još unosnija berba love i više je nego izvjesna.
Odlučili smo im pokazati kako se to radi
Nakon realno užasnog meča, naš Flipper i buduća Youtube zvijezda odlučio im je pokazati kako se to radi. Što mislite… ima li šanse?