Vijesti

EA je od online igara i mikrotransakcija u prošloj godini zaradio kao da je prodao 130 milijuna klasičnih igara

Do nedavno je Electronic Arts slalo poruke kako su single player igre mrtve. Igrači su ga razapeli, međutim, činjenica je da su multiplayer igre s live service kosturima prevladale, a kultura izdavanja i igranja igara za jednog igrača u globalnom smislu jenjava.

EA se jednostavno okrenuo sferi igranja u kojoj danas leži novac. Okreće joj se i Sony, koji ipak ne namjerava žrtvovati izradu narativnih naslova za jednog igrača. Međutim, nakon uspjeha Star Wars Jedi: Fallen Ordera, EA-ova retorika u posljednje vrijeme ipak radi blagi preokret.

Blagi zaokret

U pripremi je nastavak Jedia, te novi Mass Effect i Dragon Age, remake Dead Spacea zakazan je za početak 2023., priča se o Black Panther naslovu… Pa sada čelnik EA Andrew Wilson drugačije odgovara na pitanje dioničara u svezi SP igara. Za njega SP naslovi više nisu mrtvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Dok razmišljamo o naslovima za jednog igrača, gledamo ih kao važan dio cjelokupnog portfelja. Kada planiramo buduća razdoblja, gledamo u igrače i promatramo kako troše vrijeme, što ih motivira i tada nastojimo dodavati nove online, multiplayer i SP igre”, više PR-ovski je odgovor na pitanje o SP naslovima, međutim, financijski direktor Chris Suh nešto je konkretniji.

“Prvo treba imati na umu da live service prihodi unatrag godine dana obuhvaćaju preko 70% ukupnih prihoda. “Oni su se dokazali kao vrlo pouzdani ponavljajući izvor prihoda, a to će i ostati dugoročno”, otkrio je Suh.

17% veći prihodi od live servicea

U izvještaju za prethodnu godinu EA je ustanovio rekordne prihode od 7,5 milijardi dolara, što je za 21% više nego u godini prije. Pritom su prihodi od live servicea rasli za čak 17% na sadašnjih 71%, od čega je samo Apex Legends generirao oko milijardu dolara. Da stavimo stvari u kontekst, 4,6 milijarde dolara od live servicea ekvivalent je 130 milijuna kopija prodanih igara za konzole.

“Tijekom vremena dugoročan rast nastavit će se uz ulaganja u stalnu i stabilnu izvedbu live service poslovanja, a usput će se pronaći i pokoja iznimka (SP naslovi op.a.)”, konkretan je financijski direktor.

Dakle, SP naslovi za EA nisu mrtvi, ali live service je kralj.

Povezano