I dok se životni ciklus FIFA-e 23, ali i čitavog serijala bliži kraju, očekivali biste da će Electronic Arts malo relaksirati aspekt live service plaćanja. Ali ne.
U iščekivanju konačnog razotkrivanja EA Sports FC-a, koji će nakon 30 godina zamijeniti FIFA-u, EA je, naime, potiho povisio cijenu FIFA Pointsa. U svim regijama cijene FIFA Pointsa preko noći su “skočile” za u prosjeku 9,6%. Što je popriličan rast za naslov kojem ionako malo tko može konkurirati po pitanju zarade od mikrotransakcija.
Čemu? Pa zbog globalne ekonomije, kaže EA. “Dok nastavljamo svjedočiti globalnim gospodarskim fluktuacijama, uključujući i značajne promjene u vrijednosti valuta, djelujemo ka uravnoteženju cijena sadržaja naših live service usluga”, stoji u zabačenom kutku EA-ove stranice.
Dakle, EA je postao još jedna multimiljarderska kompanija koja je odlučila više troškove poslovanja prebaciti na kupce. Što uoči plasiranja potpuno novog nogometnog IP-a ne zvuči baš sjajno.