Vijesti

EA: “Star Wars: Battlefront 2 nije ispao kako smo željeli” ili prevedeno “Nismo uspjeli izdominirati svijet s mikrotransakcijama”

EA je tada kao Borg želio asimilirati igrače u jedno ogromno loot box čudovište!

Ako bi morali izdvojiti jednu igru koja je negativno obilježila ovu generaciju to bi bio Star Wars: Battlefront II. Nažalost. Ne zato što je igra bila loša, imala loš gameplay ili izgledala užasno jer zaista nije, nego je to igra koja je kao niti jedna do tada besramno vezala napredovanje igrača za mikrotransakcije i loot kutije. Igra je doslovno bila “pay to win” jer igrači koji nisu htjeli plaćati ništa, debelo su bili oslabljeni u odnosu na ove koji su plaćali. Čitava igra bila je zaključana iza mikrotransakcija. Čitava gaming zajednica bila je ujedinjena, a dnevne vijesti ste mogli popuniti samo pisanjem o ovome problemu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

https://www.youtube.com/watch?v=UhcPkF8AjUs&t

Baš zbog problema koje je napravio Battlefront II pojedine zemlje su loot kutije proglasile kockanjem i zabranile su bilo kakav oblik istih. U međuvremenu igra je zaista postala sasvim nešto drugo. Danas je igra oslobođena svih ovih gluposti, prepuna je sadržaja, mapa i pravog Star Wars iskustva. Da nije bilo ovih problema, danas bi Star Wars: Battlefront II bio jedna od najigranijih igara uopće, ali stvarnost je da su mnogi igru napustili, a EA je kasno shvatio što je napravio. Kažem, danas ako se odlučite igrati igru čeka vas zaista jako dobra igra.

EA je sam priznao kako igra nije prošla na način koji su oni očekivali ili željeli. Znamo svi i zašto. EA je htio na valu popularnosti Star Wars franšize, ali i prvog Battlefronta provući i integrirati mikrotransakcije u “core” gameplay, što im na sreću nije uspjelo. Da su uspjeli ovo provući vjerujte da bi danas imali sasvim drugačiju situaciju. I ovako su mikrotransakcije prisutne u svim igrama, ali na sreću većinom se tu radi o kozmetičkim stvarima. Ovaj “pali” pokušaj donio je i neke dobre stvari, pa se danas sve više developera odlučuje igračima dati cijeli sadržaj besplatno, a igračima se nude kozmetičke stvari koje igrači vole kupovati. Tko voli neka kupuje, bitno je samo da takve stvari direktno ne utječu na iskustvo igranja.

Igra

Povezano