Vijesti

EA uvodi velike promjene – DICE LA odlazi u povijest, Respawn CEO preuzima studio

Respawn je ovu generaciju izvukao EA. Apex Legends i Star Wars Jedi: Fallen Order su igre koje su uspjele i napunile su kasu Electronic Artsa. Iste one kompanije koja je do nedavno tvrdila da su single player igre mrtve. EA-u je trebao Vince Zampella i njegov Respawn da im dokažu da su u krivu.

Shvatio je to EA, pa je tako od jučer Vince Zampella postavljen na čelo još jednog EA-ovog internog studija – DICE LA. Vince ostaje i dio Respawna, ali će DICE LA doživjeti velike promjene.

Potvrđeno je da studio radi na novoj, originalnoj igri. Navodno je riječ o pravoj “AAA” single-player igri za next-gen konzole i PC. Studio će uskoro promijeniti i ime, i krenut će u zapošljavanje novih ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tko je DICE LA i zašto je ovo bitno za EA?

DICE LA je osnovan još 1995. godine kao plod zajedničke suradnje Microsofta i DreamWorksa. Studio se prvo zvao DreamWorks Interactive. 2000. godine, studio je kupio EA i nazvao ga EA Los Angeles. 2010. godine, studio mijenja ime u Danger Close Games.

Možda vam ovo zvuči poznato jer od 2010. godine, Danger Close Games zadužen je bio za Medal of Honor igre. U siječnju 2013. godine, EA je odlučio staviti Medal of Honor serijal na čekanje, a studio je ugašen. Kasnije te iste godine, EA je okupio veliki dio stare ekipe i otvorio studio DICE LA koji od 2013. pomaže DICE-u Stockholm u razvoju Battlefield igara.

2020. godina očito znači veliku prekretnicu za studio koji će tako dobiti (opet) novo ime, ali i novu šansu da ne budu samo pomoćni studio glavnom DICE-u, već da sami za sebe rade igre i ponovno stvore ime na gaming sceni.

S druge strane, ovo polako označava i kraj jedne velike DICE-ove dominacije unutar EA. EA je prvo gurao svim svojim developerima Frostbite engine kao must have, a znamo kako je to završilo – Anthem i Mass Effect: Andromeda. Battlefield je također podbacio, a EA je shvatio prošle godine da single player igre nisu mrtve.

Trebalo im je samo nekoliko godina i tvrdoglavi Respawn koji nije želio Frostbite engine i koji nije samo pao na koljena pod EA-ovim zahtjevima. Nadamo se da će sad i glavni DICE dobiti više vremena za razvoj next-gen Battlefielda, a da će Zampella i Respawn nastaviti širiti magiju i iduću generaciju.

U manje od godinu dana, Respawn je uspio uzdrmati i prodrmati EA. Tko zna, možda dobijemo jednom prilikom sad kad je EA shvatio da igrači žele single player igre, Dead Space 4?

Povezano