Star Wars igra od Amy Hennig postaje potpuno redizajniran projekt.
EA je potpuno neočekivao zatvorio Visceral Games studio, najpoznatiji po odličnom Dead Space serijalu iz prošle generacije. Visceral je naveliko radio na potpuno novoj Star Wars akcijskoj igri pod vodstvom poznate Amy Hening koju mnogi pamte po Soul Reaver i Uncharted igrama. Posljednji izdan naslov od Viscerala je bio Battlefield: Hardline.
Patrick Söderlund je na službenom EA blogu objavio novosti i poručio kako će EA Worldwide Studios tj. EA Vancouver preuzeti vodstvo nad projektom i potpuno prekrenuti igru. Već se dosta šuškalo da je ova igra u problemima, a za očekivati je da će EA i ovaj projekt prebaciti u “game service” model kako rade zadnjih godina. Igra je bila isprva planirana za 2019. fiskalnu godinu, a sada nas čeka potpuno potpuno novi period za izlazak što znači da nećemo tako skoro dobiti nove informacije.
Patrick poručuje kako će novi projekt i dalje imati impresivne vizuale i autentičnost Star Wars univerzuma, kao i fokus na priču. Igra će biti još pristupačnija široj publici zbog mogućnosti Frosbite pokretača koji će im omogućiti još više raznovrsnosti i slobode u igranju. Sami osnovni elementi igre će biti redizjanirani kako bi igračima pružili još dublje Star Wars iskustvo.
Sve ovo je lijep način da se poruči da je ovo nakon Star Wars 1313 još jedna otkazana Star Wars igra i da se zapravo ispočetka radi na ovom projektu koji baš neće imati previše poveznica s radom od Viscerala. EA je ranije ove godine raspustio Bioware Montreal i ekipu spojio s EA Motive nakon što se Mass Effect: Andromeda nije proslavila.