Vijesti

Egosoft najavio svemirsku simulaciju X4: Foundations

Nakon dugih 12 godina konačno stiže zasluženi nastavak.

X4: Foundations bi trebao biti najkompleksnija i najsofisticiranija X igra u serijalu, a donosi nam epsku svemirsku simulaciju u kojoj ćemo istraživati svemir, graditi vlastito carstvo, letjeti brodovima, graditi modularne svemirske stanice, trgovati i boriti se s neprijateljima.

Studio Egosoft će nam dati potpunu slobodu prilikom upravljanja raznim svemirskim brodovima, od malih izviđačkih, do velikih krstarica. Moći ćemo upravljati iz prvog ili iz trećeg lica, a najavljeno je i daljinsko upravljanje pomoćnim vozilima i dronovima. Veliki naglasak je stavljen na tranziciju odnosno prelazak iz jednog broda u drugi, pa ćemo tako moći u bilo kojem trenutku napustiti kabinu, izaći iz broda, prohodati primjerice cijelu svemirsku postaju i krenuti dalje s drugom letjelicom.

Jednom kada skupimo dovoljno novca, putem trgovine ili ratovanja, možemo pokrenuti vlastitu samoodrživu ekonomiju i to izgradnjom modularnih svemirskih stanica ili tvornica. Stanice će se razvijati kreativno na način da ćemo sami birati module i njihov redoslijed slaganja, od rampi za slijetanje, preko produkcijskih modula, do odjela za osoblje. Nadogradnje su vezane i za našu flotu letjelica, pa ćemo moći unaprjeđivati motore, oružja, opremu, te ostale kozmetičke dodatke i to preko grafičkog uređivača.

Ovaj puta ćemo iskusiti najdinamičniji svemir u X serijalu, jer će sve rase i frakcije moći samostalno i slobodno razvijati vlastita carstva, na temelju opskrbe i potražnje, što dovodi do situacije da je svaki igrač bitna karika u lancu.

Velika mapa će biti od presudne važnosti jednom kada vaše carstvo naraste i razvije se u moćan faktor svemira, jer ćemo putem nje naređivati brodovima što moraju raditi, koje trgovačke rute moraju ispoštovati, koji dio svemira istražiti i u koji sukob se upustiti.

Simulirana ekonomija je jedan od ključnih elemenata X serijala, a u četvrtom nastavku Egosoft pomiče sve za jednu stepenicu više. Naime, svi segmenti NPC ekonomije su proizvedeni iz resursa, od oružja, nadogradnji, do brodova, sve dolazi iz simulirane ekonomije. Na temelju akcija igrača, tipa proizvedenih dobara, rudarenja resursa, kreira se virtualni ekonomski sustav o kojemu ovise i NPC likovi, što realno može dovesti i do krize, fluktacije novca ili čak do inflacije.

Povezano