Prije 15 godina, kao nešto potpuno novo na tržištu, skroz teško i neobično, Demon’s Souls prodao je milijun kopija. Bio je to golemi uspjeh za igru koja baš po ničemu nebi trebala uživati masovnu popularnost, začetnik souls žanra bio je sve ono što nisu kol of djutiji, fife i ostale ležerne masovke. FromSoftware tu se nije zaustavio, marljivo je gradio ime i žanr, a sve je kulminiralo Elden Ringom.
Premda nije radio osobite ustupke, jer Elden Ring nije lakši od prethodnika te nove igrače melje jednako kao nekad, uspio je pronaći svoje mjesto u mainstreamu, među najboljima na dodjelama nagrada, ali i na vrhu ljestvica najprodavanijih.
Izdavač Namco Bandai povodom drugog rođendana igre otkriva kako je Elden Ring prodao ukupno u preko 23 milijuna kopija. Od posljednjeg obraćanja u svibnju prošle godine, dodao je još 2,5 milijuna, što je količina s kojom bi se neki drugi veliki studiji zadovoljili kao doživotnim rezultatom.
Svi ti igrači tvore sjajnu platformu za nadolazeću Shadow of the Erdtree ekspanziju s datumom izlaska 21. 6. ove godine. Ona je prekjučer dobila prvi prikaz, a o detaljima smo se raspisali ovdje.