Vijesti

Electronic Arts “sluša” gamere, privremeno obustavljaju sve mikrotransakcije u Star Wars: Battlefront II

Igra se bazira i dizajnira (organski mijenja) na našim naputcima. Tako kažu.

Nekako sumnjamo da ovoj trakavici ima kraja, ali neki pozitivni pomaci se ipak naziru. Nakon što su gameri shvatili kako je igra Star Wars: Battlefront II igra praktički dizajnirana oko mikrotransakcija i loot boxeva te koliko će im trebati da bi otključali sve što se može u igri, razbjesnili su se do neslućenih razmjera. Svaki PR odgovor koji je Electronic Arts isporučio kao kontrolu štete je dočekan ne na nož nego na ultra oštru katanu.

Uostalom kada ti jedna izjava na redditu drži rekord kao najviše downvoteana ikad otkako reddit postoji, onda ti dođe da se zapitaš. Ni metacritic nije pošteđen salvi niskih ocjena gdje User Score drži rekordno niskih 0.8 i još uvijek ima tendenciju pada. Electronic Arts mora reagirati na ovakav negativan stav i animozitet spram njih i igre. Prvotno su nastojali ublažiti situaciju smanjivanjem cijena u mikrotransakcijama. I dalje to nije pomoglo, a počele su se događati i istrage oko problematike u igrama koje koriste loot box i bilo što gdje za vaš novac dobijete tek šansu da ćete dobiti odgovarajući item. Postoji opasnost da takve igre budu okarakterizirane kao igre na sreću, a to je već posebna kategorija sa drugačijim pravilima i regulacijama za igre koje Electronic Artsu definitivno ne trebaju u ovom trenutku.

Stoga Electronic Arts brže – bolje izbacuje twitter objavu gdje kaže da nas gamere sluša te izbacuje sve mikrotransakcije iz igre:

Ukratko, oni nas “slušaju” oko zabrinutosti gdje plaćanje mikrotransakcija daje veliku ne fer prednost onima koji koriste takve usluge u igri. Sada će isključiti sva plaćanja pravim novcem unutar igre i potrošiti još nešto vremena balansirajući i “tjunirajući” igru. No predzadnja rečenica otkriva kako će to biti samo privremeno kad se promjene obave. Tako da, ako ste se slučajno poveselili da će ih zauvijek maknuti – nema šanse.

Igra

Povezano