Razgovor s emocionalno nestabilnom umjetnom inteligencijom nevjerojatno podsjeća na 2001: A Space Odyssey.
Igra u kojoj astronaut izgubljen u svemiru mora razgovarati s umjetnom inteligencijom i dobiti pomoć pri povratku na Zemlju isto tako podsjeća na ne tako davno odigrani Firewatch.
Sličnost leži u osamljenosti glavnog lika koji će većinu vremena provesti u razgovoru s “kolegom”, samo što će u ovoj igri Delilah biti zamijenjena računalom koje opet podsjeća na HAL-a 9000.
No nešto nas je ipak zaintrigiralo i izazvalo zanimanje, a to je potreba da igrač sam ručno upisuje pitanja koja želi postaviti, budući da u igri ne postoje unaprijed skriptirani dijalozi.
“Igraču je jedini suputnik nesigurno AI biće koje se zove Kaizen, a s njim će se komunicirati upisivanjem poruka u računalne terminale razasute po cijelom svemirskom brodu. Igrač će višeslojnu priču otkrivati kroz komunikaciju s Kaizenom, istraživanjem okoline, prikupljanjem informacija i rješavanjem zagonetki hakiranjem”, kažu developeri Ocelot Society.
“Kaizen će moći proceduralno generirati više od dva milijuna rečenica, a njegovo biće ima osobnost na koju će utjecati informacije koje pristižu od strane igrača. Kao i u svakom odnosu, i ovdje će biti zahvalnosti, razočaranja, ljubomore i reakcija baziranih na raspoloženju”, dodatno objašnjavaju developeri.
Event[0] je započet kao veliki studentski projekt davne 2003., ali već nakon šest mjeseci oformljen je studio Ocelot Society koji počinje raditi na punokrvnoj komercijalnoj igri.
Event[0] stiže u rujnu na PC i Mac.