Vijesti

FFA Awards 2015 | Najbolje vizualno postignuće

U community kategoriji koju je predložio član PS2MASTER, izabrali smo pobjednika za najbolje vizualno postignuće.

Sve više developera prilagođava svoje pokretače isključivo za nove konzole i PC, pa smo tako ove godine mogli uživati u zaista predivnim igrama. Naravno, sa ekskluzivama razvijanim isključivo za jedan sistem ta grafička kvaliteta ide korak dalje. Naš PS2MASTER odlučio je otvoriti kategoriju za najbolje vizualno dostignuće, a nominirao je brojne naslove kako bi svi pronašli nešto za sebe.

U ovoj kategoriji mogli smo glasati za:

  • Dying Light
  • The Order: 1886
  • Project Cars
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Batman: Arkham Knight
  • Everybody’s Gone to the Rapture
  • Until Dawn
  • Forza Motorsport 6
  • Rise of the Tomb Raider
  • Need for Speed
  • Star Wars Battlefront
  • Just Cause 3

Zajednica je na izbor imala čak dvanaest igara. Project Cars, Everybody’s Gone to the Rapture, Forza 6, Need for Speed i Just Cause 3 su odmah ispali iz utrke s obzirom da nisu dobili niti jedan glas.

Dying Light, Batman: Arkham Knight i Metal Gear Solid V uspjeli su dobiti po jedan glas. Lara je za novi Rise of the Tomb Raider uspjela izvući čak 2 glasa. Vjerujemo da ćemo Laru opet vidjeti iduće godine kada igra izađe za PC i PS4 jer je Xbox zajednica na našim prostorima vrlo mala. Crystal Dynamics je uspio stvoriti fantastični grafički prikaz za Xbox One, a developer Nixxes je portao igru za X360 i, začudo, uspio isporučiti dosta kvalitetan prikaz u vlastitom Foundation pokretaču za vlasnike prošle Xboxove konzole. Jedva čekamo vidjeti kako će izgledati PC verzija koja dolazi rano iduće godine.

Star Wars Battlefront je osvojio treću poziciju. Developer DICE nam je isporučio najljepšu Star Wars igru u mediju. Igra je pokretana u najnovijoj verziji DICE-ovog Frostbite 3 pokretača i izgleda fenomenalno. Vrhunske animacije, motion blur, osvjetljenje i particle efekti su samo primjer kakvo su čudo uspijeli stvoriti DICE developeri. Posebna pohvala ide za PBR i materijale zbog koje svijet izgleda toliko uvjerljivo da imate konačno osjećaj da ste u originalnoj trilogiji filmova. Uz to, engine i netcode su ispolirani do savršenstva pa smo mogli uživati u impresivnih 60 fps-a na konzolama i sjajnim mrežnim performansama koje su radile od samog launcha kako treba. Već znamo da je EA ovaj engine stavio na raspolaganje svim svojim studijima poput Viscerala koji radi na novoj Star Wars akcijskoj avanturi, pa nas zanima kako će se ostali snaći u najnovijoj verziji Frostbite 3 pokretača.

Nexus: “Meni Star Wars bez konkurencije… Jednostavno igra izgleda nevjerojatno dobro, rekao bih na rubu fotorealizma i to na svim platformama. Jednostavno, to je to… Izgleda bolje od samog filma.”

2015 05 17 00018 100585799 orig

The Witcher 3: Wild Hunt nas je počastio predivnim otvorenim svijetom u kojem smo mogli izgubiti stotine sati. CD Projekt Red je u svom Red Engineu uspio stvoriti stvarno impresivan tehnički prikaz. Svaki zalazk sunca je toliko vjerno dočaran da je uživancija samo biti u tom svijetu i istraživati brojne lokacije u ovoj fenomenalnoj Geraltovoj avanturi. Witcher 3 je bio razvijan isključivo za next gen i PC, a CDPR je donio fantastičan prikaz za sve platforme. Bilo da se probijate kroz gužve Novigrada koji pršti od detalja, ili izvršavate witcher contract na samom vrhu snježnih planina Skelligea, Witcher 3 vam u svakoj sekundi vizualni spektakal u jednom od najboljih RPG-a u gamingu. Treba imati na umu koliko je zapravo svijet Witchera ogroman i prepun detalja na svakom koraku. Developeri su mogli još više pogurati tech kada bi radili manju ili linearnu igru, zato još više cijenimo trud developera jer su nam pružili ovakvu kvalitetu u otvorenom svijetu.

Solid Snake: “Meni je Bitcher “nailao” sve što se moglo “nailati”, atmosfera, teksture, osvjetljenje, šarena priroda, interijeri, eksterijeri, likovi… I to sve kad se smiksa čini jedno neponovljivo vizualno iskustvo.”

Chono7: “Dvoumio sam se između Ordera, Battlefronta i Witchera, ali ipak na kraju dao glas witcheru. Prvenstveno zbog raznovrsnosti grafike i techa u igri. S obzirom na veličinu same igre po meni je daleko grafički najmoćniji naslov. Realne teksture, fantastično osvjetljenje, enormna količina raslinja, fantastične sjene i HBAO, sharpening…”

SkyR3xX: “Vrlo težak izbor, ono malo što sam igrao SW je bilo apsolutno nevjerojatno, igra je skoro fotorealistična, ali zbog ukupnog dojma moram glasati za Witchera. Na dosta scena su mi oči iskočile (npr. Kaer Morhen izgleda kao stvarno mjesto, a da ne komentiram još i Croockback Bog i cijeli Skellige). Osvjetljenje, teksture, sjene, detalji su svi na vrhu.”

Najbolje vizualno postignuće
The Order: 1886

FFA zajednica je za pobjednika izglasala The Order: 1886. Iako su mišljenja o samoj igri podijeljena, nitko ne može prigovoriti za vizualni prikaz koji je toliko impresivan da izgleda kao CGI film, a zapravo je čitava igra u potpunosti izvedena u real-timeu. Igra ima fantastičnu atmosferu i animaciju koja je na posve drugoj razini. Ready at Dawn je za igru napisao vlastiti engine pod nazivom RAD Engine 4.0. U suradnji sa Sonyjevim gigantom Santa Monicom koji su producirali igru, uspjeli su stvoriti grafički prikaz koji oduzima dah. Posebnu pohvalu developeri zaslužuju za modele likova, facijalne animacije, kao i za PBR implementaciju. Uz prikaz koji koristi 4xMSAA, developeri su osigurali odlične performanse kako bi igrači mogli uživati u ovom predivnom prikazu Londona iz 19. stoljeća. Barem do izlaska Uncharteda 4, The Order: 1886 predstavlja najveće vizualno postignuće za PS4 i općenito najbolje vizualno postignuće ove godine po glasovima naše zajednice.

The Order 1886 1

renda: “Glasal sam za Order 1886 jer jednostavno nisam još tak nekaj videl. Vizualno najimpresivnija igra koju su moje oči vidle, a vidle su svašta. Svaka čast ostalim prekrasnim igrama, ali Order je u mojoj bilježnici pobjednik bez premca.”

Povezano