Developeri sav svoj fokus prebacuju na kvalitetu igre.
Ako niste posljednjih par dana pratili Fortnite Battle Royale, onda je bitna vijest kako je poražen PlayerUnknown’s Battlegrounds. Naime, s pretposljednjim vikendom oboren je rekord broja igrača koji u jednom trenutku igraju igru od čak 3,4 milijuna igrača. Impresivno.
Manje bitna vijest je ta da Epic od sad pa na dalje sve svoje napore ulaže u stabilnost i kvalitetnu izvođenja igre. Tako, umjesto sadržaja, većina developera svoj će fokus prebaciti u smanjenje vremena učitavanja, stabilnost servera, kvalitetu izvođenja igre (posebice na početku runde), dok će mnogo ljubavi dobiti i konzole.
Stabilnija igra – veće zadovoljstvo
Glavna misao vodilja je skraćivanje vremena učitavanja kroz cijelu igru. Tako developeri imaju u planu, poboljšanim učitavanjem tekstura značajno skratiti vrijeme od ulaska u lobby do ulaska u rundu. Zahvaljujući naprednijem učitavanju tekstura, na početku runde kad imamo mnogo igrača u blizini framerate će biti značajno stabilniji i skoro identičan onome kao i u sredini runde.
Također, do kraja mjeseca konzole će dobiti svoju vlastitu nadogradnju, gdje će na PlayStation 4 i Xbox One biti omogućena opcija aktivacije 60 FPS-a. Ekipa iz Epica svakoj konzoli je individualno posvetila svoju pažnju, dok je glavni cilj povećati framerate uz minimalne gubitke grafičke kvalitete. Igra bi odabirom višeg frameratea bila fluidnija i ugodnija za igranje.
Nakon pretposljednje nadogradnje, koja je sa sobom donijela i značajno povećanje broja igrača serveri su postali problematični. Gotovo da nema dana kada, pogotovo na PC-ju, ne osjetimo pogoršanja u njihovom radu. Bio to lagg ili pak njihova kompletna nedostupnost. Iz Epica su tako naglasili kako svoj fokus stavljaju upravo na taj aspekt, pa tako u igru neće stizati značajniji sadržaj sve dok ne poprave situaciju sa serverima.
Novi modovi
Kada sve ranije nabrojano podignu na još višu razinu, u Epicu su spremni razgovarati o novom sadržaju. Tako su najavljeni novi, a vremenski ograničeni modovi, od kojih nekima već sad predviđamo globalnu popularnost.
- Blitz Mode – Mod koji će značajno skratiti vrijeme trajanja igre.
- Drop into the first circle – Svi igrači biti će ubačeni u prvi krug.
- Generally less time between circles – Mod u kojem će se značajno skratiti vrijeme nakon kojeg se krug smanjuje.
- 50v50 v2 – Nova verzija 50v50 moda kojeg smo već imali prilike igrati u dva navrata.Više supply dropova, naglasak na glavnu bitku, svaki team će imati svoj autobus i biti će mnogo više supply dropova.
Na Fortnite Battle Royale blogu developeri su se još dotaknuli i zvuka koji bi trebao dobiti dodatna poboljšanja, vlastitih matcheva koji će omogućiti da igrate samo i protiv svojih prijatelja, kao i nekih socijalnih mogućnosti poput pozivanja prijatelja sa socijalnih mreža.