Raste gledanost YouTubea i Mixera!
Milenajlsi, što to radite? Uredu je podržavati streamera kojeg volite, ali brojke koje ćete vidjeti su ekstremne. 2019. godina po tome pitanju biti će i ekstremnija. Kako vam zvuči podatak da su u 2018. godini gameri na Twitchu u gledanje streamera “utukli” nevjerojatnih 9.36 milijardi sati. Ako volite matematiku, preračunajte si ovo u godine ili minute. Twitch je daleko ispred YouTube-a ili Mixera, ali i ta dva servisa zabilježeli su velik porast u odnosu na 2017. godinu. Dakle, sve više gledamo druge kako igraju.
Kao što vidite sami, u 2018. Fortnite je pokosio sve
Zanimljivo je primijetiti kako Fortnite 2017. godine nije bio među 10 najgledanijih igara, a samo godinu kasnije potukao je sve igre. Na YouTube, igrači su utrošili 2.31 milijarde sati što je 25% ukupne gledanosti Twitcha, ali je i porast u odnosu 2017. godinu i to za čak 414 milijuna sati. Čak je i Microsoftov servis Mixer zabilježio rast. Iako su igrači Mixer gledali “samo” 167.96 milijuna sati što je tek 2% ukupne gledanosti Twitcha, Mixer je zabilježio porast od 29.6 milijuna sati.
Ovakav, ali i veći trend se očekuje i u 2019. godinu kad će još više mladih ljuditi gledati sve veći broj streamera koji se svakodnevno uključuju na sve servise. Kao što vidite, mjesto pod streaming suncem nije lagano pronaći, ali publika je tu. Ako se sjećate istraživanja o kojem smo pisali nedavno, većina igrača koja gleda druge kako igraju su mlađe populacije ili kako ih se danas naziva – milenijalsi.