Vijesti

Ghost of Tsushima bit će 30-50 sati dug, a inspiracija su Zelda i Shadow of the Colossus

Iskopali smo čitavi niz informacija iz dva različita intervjua. Svijet, priča, životinje, oružja, borba…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Francuski Youtuber Julien Chièze napravio je intervjuu s kreativnim direktorom u Sucker Punchu Jason Connell koji mu je otkrio čitav niz informacija.

Najbitnije informacije preveo je volonter Kaiserstarky s francuskog jezika na Reseteri:

  • Zelda i Shadow of the Colossus bili su velika inspiracija tokom dizajniranja svijeta. Sucker Punch je želio implementirati što je više moguće boja
  • Nema nikakvih pokazivača smjera. Vjetar je glavni način za kretanje do ciljeva u igri što je navodno znatno uvećalo imerziju
  • U gameplay videu vidjeli smo da itemi u svijetu imaju nekakav odsjaj kako bismo ih primijetili. U postavkama igre moći ćemo skalirati razinu sjaja kako bi manje upadao u oči
  • Da bi igra bila što fluidnija, gameplay nisu željeli razbijati poput primjerice u Red Dead Redemption 2 kada ste za svaki predmet morali stati, približiti se njemu pa čekati relativno dugu animaciju. A zatim to ponoviti bolnih 30 puta. U Ghost of Tsushimi predmeti će se moći uzimati brzo čak i bez skidanja s konja
  • Instrument koji Jin svira u posljednjem traileru jedini je u igri i on ima posebnu svrhu
  • Životinje se mogu loviti, ali nećete ništa dobiti od njih. Samuraji su časni ljudi, nisu koljači što čak i ima smisla. One su tu da podignu imerziju, pa možemo reći kako je Ghost of Tsushima animal friendly igra
  • Standoff mode, odnosno pozivanje na častan dvoboj s bilo kim moguće je aktivirati bilo kad
  • U gameplay videu vidjeli smo dva stava koji se mogu koristiti u borbama, ali njih je u igri puno više. Prilagođavat ćemo ih različitim vrstama neprijatelja
  • Katana je glavno oružje sve do kraja igre, ali u igri postoje i mnoga druga te gadgeti
  • Teži armor će usporiti kretanje
  • Nove armore i outfite općenito dobivat ćemo rješavanjem questova i glave priče, a moguće ih je i kupiti u selima te pronaći negdje u prirodi
  • Ghost of Tsushima će ponuditi i mnoštvo side questova, odnosno priča s različitim karakterima putem kojih ćemo moći saznati više o njima te samom svijetu
  • Igra će trajati 30-50 sati, ovisno želimo li se posvetiti i drugim stvarima osim glavne priče

Intervju na IGN-u s game directorom Nate Foxom

IGN je pak pričao s Nate Foxom iz Sucker Puncha gdje smo saznali još više informacija. Prenijet ćemo ih u istom stilu, točku po točku.

  • Mongoli su osvojili otok Tsushimu i praktički su istrijebili samuraje. Glavni lik Jin shvaća da samurajska čast neće biti dovoljna da zaštiti otok i da će možda trebati postati inovativan
  • S Jinom možemo pokušati poraziti Mongole na častan samurajski način, ali ako nam ne ide od ruke ili ne želimo, na raspolaganja su nam različita sredstva za igrati kako želimo i u konačnici – pobijediti
  • Odabir skillova mijenjat će način na koji igramo. Skillovi se mogu prilagoditi preferencijama igrača, ali Jin je od samog starta ekspert samurai
  • Borba je teža nego što je prikazano u gameplay videu. Dva-tri primljena udarca i mrtvi ste. Borbe protiv 4-5 protivnika su nemoguće i nerealne, stoga će i oni “padati” jednim rezom katane. Izazov će biti doći u priliku da razrežete protivnika.
  • Nije prikazano dosad, ali u igri ćemo nailaziti i na druge velike majstore samuraje s kojima ćemo moći ulaziti u dvoboje jedan na jedan. Takva borba će biti ekstremno teška, a će biti kao da se nalazimo u samurajskom filmu
  • Ono što smo vidjeli prošli tjedan samo je mali početni djelić mape. Ona će imati više različitih bioma. Od snježnih planina do bambus šuma, zerera i zeleno-ljubičastih livada
  • Mapa je nakrcana različitim aktivnostima, nailazit ćemo na različite ljude i njihove priče. Ali se ne moramo bojati Ubisoft efekta i brojnih repetitivnih protivničkih kampova

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano