Vijesti

Ghost of Tsushima izgleda prekasno u novom prikazu, ali borba će nas trebati još osvojiti

Upravo smo dobili novih 18 minuta Ghost of Tsushima gameplaya. Developeri iz Sucker Puncha su nam kroz nekoliko segmenata prikazali svijet i kako ćemo ga istraživati, borbu, estetsku kustomizaciju glavnog lika, te photo i cinematic mode.

Bez ikakvih indikatora

Posebnost Tsushime je ta da nas igra baš nikad neće uzeti za ruku i navoditi nas gdje treba ići. Do lokacije za misiju navodit će nas nekakav spiritualan vjetar, a životinje će nas voditi do točaka interesa.

Primjerice, ptica će vas odvesti do NPC-a s kojim možete popričati i od kojeg možete možda dobiti novi zadatak, a lisica će vas odvesti do hrama koji će postati točka za fast travel.

O samom svijetu ne treba previše pričati. Livade u cvatu, trešnje cvjetaju, eksplozije boja se mješaju po ekranu… Sve leprša pod vjetrom, a glazba samo pojačava uvjerljivu atmosferu.

Borba neuvjerljiva

Za borbu iskreno ne znamo što bismo mislili. Nekoga će ona osvojiti na prvu, međutim, nas iz redakcije koji smo zajedno gledali gameplay ona nije baš oduševila.

Možete odabrati dva pristupa. Budući da se igra odvija u Japanu čast je sve. Pa će Jin i njegovi protivnici borbi pristupati časno i ukrstiti sablje 1 na 1. I taj pristup izgleda nekako… dosadno i nezanimljivo. Bez karaktera. Iako se čini da je borba tim pristupom prilično kompleksna s različitim postavljanjima i parryjima, nama je nekako ostao dojam kao da su developeri odabrali krivu lokaciju i protivnike za demonstraciju.

S druge strane, onaj nečasniji pristup koji uključuje klanje nesvjesnih protivnika izgleda znatno zabavnije, makar i tu ostaje dojam kao da su developeri to mogli bolje prikazati. Pa primjerice ni približno nisu korišteni vertikalni elementi kretanja poput kuke iz prošlih gameplay prikaza.

Dakle, nekakav konsenzus je taj da je borba vjerojatno bolja nego što je to Sucker Punch prikazao danas. Odnosno, barem se tome nadamo.

Kustomizacija, photo mode i cinematic mode

Kustomizacija glavnog lika Jina nije samo kozmetička. Pa će tako različita obleka i oklopi promijeniti način na koji igrate. Teži oklop će oduzeti agilnost, ali će vas zato bolje zaštiti u goloj borbi. Pretpostavljamo kako će odabir oklopa ili neke laganije odjeće imati veliki utjecaj na način na koji ćemo igrati. Zgodna mehanika je craftanje, odnosno mijenjanje boje oklopa i obleka prikupljenim cvijećem. Kad smo kod craftanja, kroz prikaz smo u svijetu vidjeli različite resurse koji se mogu prikupljati, ali developer nije išao u detalje.

Photo mode će biti prisutan u igri od prvog dana i to svakako pozdravljamo, a posebno nam se sviđa tzv. Cinematic mode koji igru pretvara praktički u crno-bijeli klasični samurajski film.


18 minuta Ghost of Tsushima gameplaya pogledajte ispod. Javite u komentarima kako vam se sviđa. Dijelite li naše kritično razmišljanje o borbi? Što kažete na grafiku?

Igra

Povezano