Mnogi su ostali u nevjerici kad je God of War krajem prošle godine pokorio najveću i najrespektabilniju dodjelu nagrada na svijetu – The Game Awards.
Mnogi, pa i autor ovog teksta smatrali su kako bi ta nagrada trebala otići u ruke Rockstara i Red Dead Redemptiona 2, ne umanjujući pritom genijalnost djela Santa Monica Studia, međutim, TGA nije bio iznimka.
Trostruka kruna
Titulu igre 2018. godine God of Waru dodijelili su i na D.I.C.E Awardsima, drugoj najvećoj svjetskoj dodjeli nagrada, a trostruka kruna zaokružena je možda i na najbitnijoj dodjeli nagrada, onoj na Game Developers konferenciji.
GDC je i ove godine najveće svjetsko okupljalište developera, na kojem je, između ostalog, i Google razotkrio i svoju Stadiu, a kao i svake godine, developeri između sebe odabiru one najbolje u protekloj godini.
Rockstar se zadovoljio nagradom za najbolju tehnologiju u Red Dead Redemptionu 2, a od ostalih nagrada izdvojili bismo onu za životno djelo koja je pripala Amy Henning – kreatorici Uncharted serijala i Soul Reavera, koja je nedavno pak neslavno završila svoju avanturu u Electronic Artsu.
Sve GDC nagrade:
- Igra godine: God of War
- Zvuk: Celeste (Matt Makes Games)
- Debi developera: Mountains (Florence)
- Dizajn: Into the Breach (Subset Games)
- Mobilna igra: Florence (Mountains)
- Inovacija: Nintendo Labo
- Naracija: Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)
- Tehnologija: Red Dead Redemption 2
- Umjetnički izričaj: Gris (Nomada Studio / Devolver Digital)
- VR/AR igra: Beat Saber (Beat Games)
- Životno djelo: Amy Hennig