“Pokazat ćemo vam uskoro za što je sposobna Stadia” – govorili su iz Googlea kada su prije 2 godine predstavljali ovu cloud gaming platformu.
Osim izvođenja klasičnih igara s njihovih servera, Google je tvrdio kako Stadia može biti apsolutna platforma za online igranje. Govorili su tada o preko 1000 igrača na jednoj mapi neke multiplayer igre, a sve to bez ikakve latencije, budući da su serveri s kojih se sve to izvodi direktno povezani.
Takve, ali ni ikakve druge igre od Googlea nećemo vidjeti, jer upravo su zatvorili oba svoja studija. Google je tako napustila i Jade Raymond, producentica igara, kreatorica Assassin’s Creeda i Watch Dogsa.
Ovo navodno ne znači kraj za Stadiu. Google tvrdi kako je gašenje oba vlastita studija produkt odluke kompanije da se fokusira na partnere, odnosno na 3rd party izdavače. Može li gaming platforma rasti na temeljima drugih izdavača? Povijest nas je naučila da ne može, ali Google se ne slaže.
Kako kažu, kreiranje vlastitih igara uzima puno godina i značajna ulaganja. Googleu je trebalo 2 godine da to shvati. Sličnu stvar već duže vrijeme ne shvaća ni Amazon, koji navodno na svoje studije pali 500 milijuna dolara godišnje, a iza sebe imaju samo otkazane projekte. Izgleda da za razvoj igara nije dovoljno samo ulupati novac i zaposliti nekoliko istaknutijih ljudi iz industrije.