Bez obzira preko kojeg uređaja pokrećete igre s Google Stadia servisa, bilo preko mobitela ili smećarskog PC-a, igre bi se trebale “vrtiti” brže nego na konzolama. Kaže to jedan od najvažnijih ljudi na Stadia projektu Majd Bakar za magazin Wired. I dok o boljem izvođenju igara ne treba previše diskutirati, jer u teoriji to je moguće, Bakar tvrdi kako bi igre na Stadiji trebale biti responzivnije na konzolama. Što s obzirom na sve zvuči nevjerojatno. Dok istovremeno Majd Bakar tvrdi kako je to realno očekivati za godinu ili dvije.
Za to bi trebala biti zaslužna “Negative Latency” tehnologija, odnosno “negativno kašnjenje”, koje će nastojati predviđati koje tipke ćemo pritiskati, a zatim ih spremati u međuspremnik koji bi neutralizirao bilo kakvo kašnjenje prema serveru.
Zaista bismo voljeli vidjeti u kojem postotku točnosti će nova tehnologija predviđati naše poteze u fighting igrama poput Street Fightera. Ali kako kažu, u kombinaciji s bržim izvođenjem igre će na Stadiji biti responzivnije. Međutim, treba naglasiti, to se očekuje tek za koju godinu, dok će Stadija u studenom vjerojatno imati određenih porođajnih muka.
Svakako će biti zanimljivo promatrati kako će se industrija razvijati s dolaskom i napretkom Stadije, te hoće li igranje u oblaku zaista postati budućnost. Jade Raymond koja je nakon Ubisofta i Viscareala prešla u Google kaže kako interno već eksperimentiraju s golemim svjetovima i tisućama igrača na jednom serveru.