
Ako imate dojam da se na Steamu svake godine pojavljuje sve više igara u pravu ste. Prema podacima sa SteamDB-a, tijekom 2025. godine na Steamu je objavljeno više od 19000 novih igara, no gotovo polovica njih prošla je praktički nezapaženo.
Točnije, oko 9300 igara ima manje od 10 korisničkih recenzija dok ih više od 2200 nema niti jednu jedinu recenziju. Drugim riječima, više od jedne od deset igara objavljenih ove godine nije dobilo nikakav komentar od igrača što upućuje na to da ih je vrlo malo ljudi uopće isprobalo.

Iako je jasno da neće svaka igra pronaći publiku, ovakvi brojevi ponovno otvaraju pitanje vidljivosti i zasićenosti Steama. Platforma već godinama pokušava ograničiti količinu nekvalitetnog sadržaja kroz Steam Direct sustav koji od developera zahtijeva uplatu od 100 dolara po objavljenoj igri. Taj se iznos može vratiti tek nakon što igra ostvari određeni prihod, no očito ni ta prepreka više nije dovoljna da spriječi masovno objavljivanje naslova koji se izgube u moru konkurencije.
Problem je što se u toj buci često izgube i zanimljive, kreativne igre koje su rađene s puno truda, ali bez velikog marketinga ili prepoznatljivog imena iza sebe. Unatoč Steamovim algoritmima, wishlistama, discovery queueu i recenzijama, probiti se do publike danas je teže nego ikad osobito za male i neovisne developere.
Steam je i dalje daleko najvažnija PC platforma, ali brojke iz 2025. jasno pokazuju koliko je tržište postalo prezasićeno i koliko je “vidljivost” postala jednako važna kao i sama kvaliteta igre.




