Kreator Gran Turisma Kazunori Yamauchi se osvrnuo na 30-satnu nedostupnost servera za Gran Turismo 7, inače always online igre, a pričao je i o grindanju koje je sada još veće.
Zašto je GT7 bio toliko nedostupan? “Baš kada smo trebali izdati 1,07 zakrpu, otkrili smo veliki problem gdje se u nekim slučajevima igra nebi mogla pokrenuti”, kaže Yamauchi. Da nisu to napravili, riskirali bi save pozicije svih igrača na svijetu.
Dugotrajna nedostupnost servera samo je amplificirala nezadovoljstvo igrača mikrotransakcijama i činjenicom da je nova zakrpa smanjila nagrade u natjecanjima, što posljedično povlači još više grindanja za (pre)skupe automobile.
Korelacija cijena u igri i pravom životu
“Cijena automobila je bitan element koji definira njihovu vrijednost i raritet. Smatram bitno da postoji korelacije između cijene u igri i cijene u stvarnom životu”, objašnjava Yamauchi. “Želim eliminirati situacije u kojima igrač mora ponavljati utrke iznova”, komentira smanjenje nagrada u utrkama, sugerirajući da su ih igrači grindali zbog dobrih nagrada te su nagrade zato reducirane.
Dakle, oni komentari na Facebook postovima, koliko god bili sarkastični, čine se istinitima te su dobili svojevrsnu potvrdu i od samog Yamauchia. “Igra je pravi simulator, ako si siromašan u stvarnosti, takav ćeš biti i u igri”, komentirao je jedan od naših omiljenih pratitelja. I u pravu je.
“Planiramo nastaviti revidirati GT7 kako bi što više igrača moglo uživati u igri”, zaključak je Yamauchia, koji očito smatra da igrači uživaju u grindanju i trošenju na mikrotransakcije.