Vijesti

GRID na Google Stadiji ima nešto što je nemoguće ostvariti na klasičnim platformama

Google Stadia je obećavala jako puno kroz vlastite promotivne aktivnosti, međutim, realnost je prilično mlaki launch sa samo 12 igara koji će se ostvariti idući tjedan.

Međutim, svi znamo da je ovo tek početak, a Stadia, kao i ostali servisi za igranje u oblaku, tek trebaju pokazati ono što mogu. Barem što se tiče Stadie, launch i naredno razdoblje bismo trebali gledati tek kao nekakvo beta testiranje. Uostalom, servis ionako neće biti dostupan kod nas još neko vrijeme.

Prednost igranja u oblaku je ta da ne trebamo imati apsolutno nikakav poseban hardver kako bismo pokretali igre u visokim rezolucijama. Međutim, barem na papiru, prednost Stadie kao servisa je ta što su sve online multiplayer igre hostane na njihovim serverima, što eliminira vrijeme odaziva na minimum minimuma, i ponavljamo, barem u teoriji, spriječava laggove i sve ostale probleme s kojima se suočavamo u online igrama danas. Tako u budućnosti možemo očekivati igre i online sesije s tisućama igrača istovremeno, a koji bi trebali igru igrati ugodno kao što bi igrali bilo koju drugu offline single player igru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do 40 igrača istovremeno na stazi

Iako neće biti dostupan na Stadiji po samom launchu, odličan GRID bi trebao na toj platformi oživjeti do kraja godine, a zatim odmah i pokazati kako će izgledati budućnost online multiplayera u oblaku.

Naime, GRID će ponuditi utrke do čak 40 online vozača, za koje direktor igre Mark Green tvrdi kako u ovom trenutku nije moguće ostvariti na PC-ju, PlayStationu 4 i Xboxu One. Svi koji su ikad igrali bilo koju ozbiljnu vožnju online znaju s kakvim problemima se takve igre susreću, te da utrke ne trpe lošu konekciju. Hardver svih 40 igrača je direktno povezan na Stadiji i tako eliminira bilo kakve mrežne razlike, što bi trebalo značiti da će se vožnja takve utrke “osjećati” gotovo kao da igramo single player utrku.

Za WccfTech Green se općenito osvrnuo na Stadiju, za koju tvrdi kako u nijednom trenutku nije osjetio kašnjenje kontrolera za slikom na ekranu. To je definitivno jedan od najvećih problema s kojima se Google i bilo koja druga platforma trebaju suočiti. Ako je to zaista istina, onda Stadia ima blistavu budućnost.

Igra

Povezano