Od kada je i službeno potvrđen razvoj GTA 6, informacije i glasine o nadolazećem Rockstarovom hitu poprimaju sve ozbiljnije konture. Sada se SIFTD-u javio Michael Pachter, analitičar koji je donekle relevantan bio prije 10-ak godina, a koji tvrdi da ima informacije iz prve ruke.
“GTA 6 je u razvoju još od 2014.”, tvrdi Pachter. Tada su se udarali temelji za priču, a od 2015. je započeo konkretan razvoj. “Svi misle da preko 2000 Rockstarovih zaposlenika samo sjede i vrte palčevima, ali oni se zapravo ubijaju od posla”, kaže. A ubijaju se od posla jer navodno razvijaju igru dosad neviđenih razmjera. Mapa je navodno mješavina Vice Cityja, Liberty Cityja, San Andreasa, a tu su i gradovi s drugih kontinenata, poput Londona i nekih južnoameričkih.
Nezabilježeno velika igra
“To je ono u što su pretvorili GTA 6”, nastavlja Patcher koji smatra da ćemo igru takve veličine vjerojatno igrati 400-500 sati. “Naplatit ćemo vam 60 dolara, dat ćemo vam i online iskustvo, omogućit ćemo vam švercanje droge kroz luku u Miamiju”, parafrazira Rockstarovo razmišljanje za kraj.
Želimo vjerovati Pachteru, koji je kroz prošlost u nekoliko navrata dokazao da ima određene konekcije u industriji, ali još više puta je predviđao totalne gluposti.