Vijesti

Guerrilli je bilo dosta Killzonea. I tako je nastao Horizon serijal

Povodom izlaska Lego Horizon Adventures, reboota serijala u Lego svijetu, bitne osobe iz Guerilla studija za Washington Post ispričali su o povijesti studija i kako je uopće došlo do nastanka danas jednog od najvrjednijih eksponata PlayStation kataloga ekskluziva.

Zaposlenicima studija koji je nastao i rastao s Killzoneom u jednom trenutku bilo je dosta tmurnih vizuala i teških tema, stoga su, priča art director Roy Postma, u jednom trenutku odlučili napraviti kompletan zaokret.

“Kao tim bilo nam je dosta Killzonea. Trebali smo osvježiti paletu boja. Našim izborom napravili smo to kompletno drugačije od Killzonea.”

Ne samo zbog boja i više umjetničke slobode, želja je bila doprijeti do većeg broja ljudi s temama i likovima s kojima se mogu poistovjetiti šire skupine ljudi. “Mislim da su teme koje ova priča i likovi predstavljaju povezane sa svim uzrastima i ljudima, poput pronalaženja obitelji prijatelja i pronalaženja svog mjesta u svijetu”, zaključuje Postma. Nažalost, tu je stalo s pričom o Killzoneu, premda se šuškalo kako 10 godina od Shadow Falla studio radi na novoj igri.

Sve je krenulo s Lego skulpturom Tallnecka

Suradnja s Legom krenula je od one kockaste skulpture Tallnecka. Svi su bili oduševljeni završnim produktom, pa se, kažu, nastavak suradnje kroz razvoj posebne igre činio jedinim mogućim. I tako je nastao Lego Horizon Adventures.

Lego Horizon Adventures upravo je danas pozlaćen i sve će biti spremno za simultani izlazak na PS5 i Nintendo Switchu, što je prva Sonyjeva igra uopće na toj konzoli. Sony se nada na taj način doprijeti do još šire publike, osobito do mlađih generacija, a koliko su Guerilla i partneri iz britanskog sutidja Gobo uspjeli u tome saznat ćemo 14. 11.

Igra

Povezano