Kad već neće ne PC-ju, hoće na konzolama.
H1Z1 kao prvi značajniji battle royale naslov ikada, zahvaljujući inertnosti developera, na PC-ju nije uspio ispuniti svoj potencijal. PUBG je odmah po izlasku preoteo 90% igrača, a onda i privukao nove pa dogurao do 40 milijuna prodanih primjeraka.
U međuvremenu se dogodio i Fortnite, ekipa iz Day Break studija se tek nedavno trgnula, pretvorila H1Z1 u free-to-play naslov, međutim, popularnost igre tek je neznatno porasla tog ožujka ove godine, da bi zatim ponovno potonula. H1Z1 iako danas poprilično ispolirana igra ne uspijeva se nositi na PC-ju s konkurencijom.
Na konzolama je, s naglaskom na PlayStation 4, situacija u potpunosti drugačija. Na PS4 PUBG-a nema, Fortnite igraju praktički svi i tržištu očajno nedostaje neki battle royale naslov ozbiljnije tematike. Iako su se iz Day Breaka dugo kilavili s izdavanjem na PS4, na kraju su ipak uspjeli izdati svoju igru prije nekog drugog izdavača, što se pokazalo dobrim. Bez obzira na već spomenutu kilavost.
Proizvod kakvog na konzolama (još) nema
Jer u prvih 48 sati igru je na svoje konzole preuzelo i igralo golemih 1,5 milijuna igrača, što je uspjeh kakav igra nije imala ni približno na PC-ju. Ako uzmemo u obzir početnog preopterećenja servera, što je i logično očekivati u prvim danima igre, H1Z1 se na PS4 pokazao kao dobra igra.
To tvrdi i naš Rajko koji sa svojom ekipom dere igru na veliko, a unatoč dinamičnijem gameplayju u odnosu na PC, dojmovi su uglavnom pozitivni. Svakako preporučamo baciti oko na gameplay komentar našeg Rajka, s kojim se pak slaže ostatak redakcije! Što se tiče samog uspjeha igre, predviđamo daljnji rast broja igrača i svojevrsno ludilo barem u nekom manjem postotku onog kojeg je kreirao Fortnite, što bi svakako bio uspjeh za H1Z1. I tako će biti sve do PUBG-a jednom kad izađe.