Biti korisnik Appleovog ekosustava i gamer nije lagano. Kada je odbacio Intel i prebacio se na vlastite ARM čipove, Apple je najavio veliki povratak gaminga, međutim, gaming je od onda čak i slabije zastupljen na Keynote prezentacijama.
Međutim, gaminga je jučer na Keynoteu ipak bilo. Kratko, ali je bilo. Perspektivu za nekakvu budućnost igranja na Appleu otvara najava jednostavnijeg portanja igara s novim in-house alatima njihovog Metal API-a, gdje bi developeri, navodno, mogli vidjeti konkretne rezultate portanja već nakon nekoliko dana rada, umjesto mjeseci kao dosad. Kraće vrijeme portanja, a u konačnici i jeftinije portanje za Apple uređaje moglo bi imati pozitivan učinak na igranje.
Druga velika novost je Game Mode. Apple se u 2023. godini sjetio omogućiti prioritiziranje hardverskih resursa ka igrama. Međutim, Game Mode će od Sonoma verzije macOS-a pozitivno djelovati i na odziv kontrolera (sada podržava i PlayStation i Xbox kontrolere) te audio izvedbu AidPodsa.
A potom se na pozornici pojavio Hideo Kojima, koji nije otkrio novi tajnoviti projekt koji razvija u suradnji s Appleom, niti će postati predvodnik Appleovih gaming nastojanja, već je stigao najaviti dolazak jedne svoje igre na Mac. To je Death Stranding: Director’s Cut, koji će 4 godine nakon izlaska na PS4 doći na Apple. Pritom se, moramo primijetiti, na prezentaciji Death Stranding nije izvodio baš najbolje. Ali možda će biti bolje s drugim najavljenim igrama za Sonomu poput No Man’s Skya, Straya, ekspanzija za World of Warcraft i Resident Evil Willage, SnowRunner, Layers of Feara i drugih.
Kojima kaže da je veliki fan Applea te želi svoje buduće igre također imati na Appleu, u čemu će mu pomoći novi, ranije spomenuti alati za portanje. A hoće li razviti nešto i za Apple Vision Pro, jučer najavljeni revolucionarni headset za proširenu stvarnost cijene od 3500 dolara? Pokazat će vrijeme.