GDWC najveće je natjecanje na svijetu u razvoju videoigara. Svake godine prijavljuje se na tisuće igara tisuća developera i razvojnih timova, ove godine bilo ih je više od 3600, a za najbolju indie igru publika je odabrala Lifespace Traveler, igru Dine Trnka iz Bosne i Hercegovine.
Kako kažu organizatori, radi se o kategoriji s najvećom konkurencijom, a kada je Lifespace Traveler ušao u TOP 10, privukao je veliku pažnju organizatora i glasača, a potom i pobijedio. Ovaj samostalni BiH developer vijest o pobjedi primio je u vlastitom domu, a kasnije ove godine otputovat će u Finsku u posjet tamošnjim razvojnim studijima.
“To je potvrda da je moguće uspjeti i sa ovakvim projektom, koji sam samostalno radio četiri godine. Sve ovo je odskočna daska, jer želim se i dalje usavršavati”, kaže Trnka.
Inače, radi se o akcijskoj refleks igri smještenoj u cyberpunk okruženje, koju je, kako opisuje Dino, lako za naučiti, ali teško za savladati. Lifespace Traveler izgleda sjajno u dostupnim prikazima, a izlazak se planira negdje za kraj lipnja ove godine na Steamu.