Vijesti

Igrači su odabrali: Ghost of Tsushima je igra godine, ali još nije gotovo

Kada je jučer pokrenuta završna faza biranja igre godine na The Game Awards dodjelama, u komentarima na FFA vladalo je ogromno zanimanje, a dok ste pratili promjenu rezultata uživo padale su i neke teške riječi.

Na početku glasovanja vodio je The Last of Us Part II, a zatim su igrači glasovanjem lansirali Ghost of Tsushimu na prvo mjesto gdje se Sucker Punchova igra zadržala i do konca glasovanja.

Analitičari i oni koji se vole tako nazivati procijenili su kako je The Last of Us Part II nagradu za igru godine izgubio zbog ovog posta na Twitteru glavnog pisca i direktora igre Neila Druckmanna. Druckmann je pozvao fanove da glasuju protiv hejtera, što je bilo pogreška koju je na kraju i sam priznao. Ali prekasno.

Post je je dodatno raspirio one kojima priča nije sjela, a činjenica je da je istup Druckmanna narativ nepotrebno prebacio na ionako već podijeljene igrače. Slučajno ili ne, otprilike u to vrijeme kreće značajniji rast Ghost of Tsushime kojoj nikako ne želimo umanjiti važnost. Na kraju krajeva ipak vjerujemo kako vodstvo Sonyja zadovoljno trlja ruke. Obje igre postigle su odličan kritički i komercijalni uspjeh, a rezultat je to rada i logistike čitave Sonyjeve PlayStation divizije koja svoju kvalitetu svake godine iznova potvrđuje brojnim nagradama.

Međutim, odabir igrača ne znači nužno kako će Ghost of Tsushima i službeno ponijeti onu glavnu nagradu za igru godine na The Game Awards ceremoniji u noći s četvrtka na petak. Naime, glasovi igrača u glavnoj nagradi čine samo 10% ukupne odluke, a 90% donosi odabrani žiri. Samo po sebi nameće se pitanje čemu uopće glasovanje igrača kada se njihov izbor ne cijeni koliko bi trebao, ali kako bilo, bez obzira na konačan ishod ostat će zauvijek zapisano kako su igrači odabrali upravo Tsushimu.

Igra

Povezano