S godinom na izmaku i Bethesda je odlučila pogledati u retrovizor te se pohvaliti uspješnim rezultatima.
Naravno, o Redfallu kao jednoj od najgorih igara godine ni riječi, ali zato je tu izrazito uspješan Starfield. Premda Bethesdin svemirski RPG nije pronašao svoje mjesto u diskusijama za najbolju igru godine, malo koji naslov uopće se može pohvaliti ovakvim metrikama.
Zaključno s prosincem, Starfield je zaigralo preko 13 milijuna igrača. Oni su ukupno igrali preko 22 milijuna dana, a kada se ta brojka podijeli s brojem igrača, Bethesda je ostvarila impresivan i gotovo nevjerojatan prosjek od preko 40 sati prosječnog igranja po igraču.
Bethesda dodaje i ukupno 26 milijuna sati građenja i uređivanja brodova, posjećenih 2 milijarde planeta, 4.5 milijuna kreiranih nastamba, a za najviše od ukupno 12 milijuna umiranja zaslužan je predator Ashta na planetu Akili.