Cijela svita gaming industrije prošlog tjedna sjurila se u Japan na Tokyo Game Show. Premda je TGS prošao bez najava igara reda najvećeg AAA razreda, svima je Japan i dalje bitan, pa su iz Zemlje izlazećeg sunca većinom stizale izjave i tepanja izdavača koji bi željeli veći dio kolača tog tradicionalno jakog tržišta.
Šef Xboxa Phil Spencer po tko zna koji put ponovio je koliko voli Japan, Sony očito više ni ne mari budući da je prisustvovao samo s indie igrama, čelnicima Bandai Namca Japan će ostati primarno tržište, Konami nastavlja sramežljivo deklarirati veliki povratak, a šef Capcoma pričao je ono o čemu se u javnosti ne smije.
“Osobno smatram kako su cijene igara preniske. Troškovi razvoja su 100 puta veći nego u danima NES-a, ali cijene igara nisu toliko rasle”, pričao je tokom sajma Haruhiro Tsujimoto iz Capcoma, a prenosi VGC. “Tu je i potreba za rastom plaća kako bismo privukli talent. S obzirom da plaće rastu na razini čitave industrije, smatram da je dizanje cijena zdravo poslovanje.”
Isti problem kao i kod ostatka industrije
Na krilima Resident Evila, Monster Huntera i Street Fightera, Capcom s poslovne strane bilježi najbolje dane u povijesti. Međutim, zaglavio je u sličnu petlju poput većine ostatka AAA gaming industrije. Ulaganja u nove IP-eve su neisplativa i rizična, pokušaji većinom rezultiraju suboptimalnim rezultatima, pa dugoročno gledano i Capcom ovisi o raspoloženju igrača i njihovoj spremnosti da uzastopno konzumiraju sličan sadržaj. Većinom remakeove i blage varijacije uspješne formule.
Pritom Tsujimoto u potencijalnoj ekonomskoj krizi ne vidi prijetnju. “Baš kao što krize ne zaustavljaju ljude od odlazaka u kino ili na koncerte, tako će se i igre nastaviti prodavati dobro, kao i u posljednjoj krizi (2008. op.a.).” Za razliku od ostalih igrača na tržištu, Capcom ovu generaciju još uvijek nije podizao cijene, pa tu ima svojevrsni kredit, ali sudeći po najavama, korekcija će uslijediti s idućim velikim releaseom.