Poljski časopis PSX EXTREME u najnovijem broju imao je privilegiju pisati o Cyberpunku 2077 na temelju posjeta ekipi iz CDPR-a. Kroz čak 10 stranica su se raspisali o svemu što su saznali, a jedan dobar čovjek sve je preveo na Redditu.
Možemo ovdje napisati rezime svega. Ali nećemo. I nama i vama je veći gušt čitati sve i upijati točku po točku. Ipak je to jedna od najiščekivanijih igara ove generacije konzola. Uživajte.
- Badlands, ruralno područje koje okružuje Night City je neprijateljski nastrojeno mjesto. Raslinja nema previše, a nema ni životinja, ljudi su ih pobili i pojeli. Tamo nećemo željeti ići nenaoružani.
- U Badlandsu ratuju dvije sukoboljene frakcije. Wraightsi nam nisu skloni, dok su Aldecadosi također agresivni, ali s njima ćemo imati mrvicu više šanse za nekakav odnos.
- Skill sistem je nevjerojatan detaljan. Kako igramo i leveliramo, skupljamo progression bodove koje možemo potrošiti na nove skilove i za boostanje atributa poput snage, refleksa, držanja ili inteligencije. Izbor čipova za ugradnju usko ovisi o atributima koje podižemo.
- Što više koristimo jedno oružje to smo bolji s njim, a isto ide i za melee borbu i hakiranje.
- Street Cred ćemo prikupljati obavljajući različite zadatke, a što je on veći, to znači da imamo opasniju reputaciju na ulici, što sa sobom otvara bolje i ozbiljnije questove.
- Svoj stan nećemo moći uređivati, ali ima utjecaja na priču i gameplay. U njemu ćemo spremati opremu, čitati mailove i pristupati internetu, a tu ćemo okupljati s nekim drugim likovima u igri.
- AI vozača na cesti ne izgleda najbolje, nadamo se da će taj aspekt ispolirati do izlaska igre.
- Ukrasti automobil nije jednostavno. Ako nas vidi policija ili neka banda nećemo se dobro provesti. Kao i u GTA igrama treba pobjeći i sakriti se, ili se boriti s njima.
- Možemo kupovati vozila i držati ih u garaži, ali ukradeno ne možemo spremati.
- Loot i lootanje je bitno, a uz već standardne stvari za craftanje oružja i oklopa tu su i kolekcionarski itemi. Za lakše lootanje moguće je instalirati poseban čip s kojim ćemo lakše pronalaziti rijetke iteme. Ponekad ćemo čuti nekog NPC-a kako priča o nekom itemu, a ako pažljivo slušamo možemo ga i pronaći.
- S NPC-evima ćemo moći ulaziti u prijateljske odnose, a s nekima i u više od toga. Moguće je imati i više romantičnih veza istovremeno. Nećemo moći zavesti svakog NPC-a, a to će ovisiti o atributima i pozadinskoj priči. Za “prasnuti” nekog specifičnog možda će trebati započeti igru ispočetka s odabirom drugačijih karakteristika.
- Pozadinska priča otkriva nekakvu vrstu pandemije među životinjama, pa životinja praktički pa ni nema čak ni u gradu. Ipak, moći ćemo naići na pokoju životinju, najčešće u vlasništvu bogate elite.
- Između 2020. i 2077. godine cyberspace je hakiran. Velike korporacije su zatim izolirale taj dio mreže s “Blackwallom”. Taj izolirani dio mreže je toliko opasan da mnogi koji ga odluče istražiti se više nikad ne vrate.
- Razina detalja je zapanjujuća, a u kombinaciji s atmosferom svijet Cyberpunka 2077 je unikatan i zapanjujuć.
- Religija igra značajnu ulogu u svijetu igre. U jednoj od misija ćemo se usred propovijedi pronaći u crkvi s neonskim križem. Tako ćemo u nekim kućama nailaziti na tehnologiju poput starih, zastarjelih televizora prvenstveno iz religioznih uvjerenja vlasnika kojima vjera zabranjuje korištenje moderne tehnologije.
- Radi se na NewGame + modeu.
- Kraj igre će ovisiti o odlukama koje ćemo donositi, a na kraj mogu utjecati čak i ishodi side misija.
- Za kraj anegdota o Keanuu Reevesu: Keanu je 15 dana snimao u studiju za igru i bio je izrazito angažiran. Nakon što je prošlo neko vrijeme i kad se vidio s developerima pred E3, čovjek je zapamtio imena apsolutno svakog čovjeka s kojim je ranije radio. Legenda.