Kao papagaji ponavljamo cijelo vrijeme – The Last of Us Part II, Ghost of Tsushima. The Last of Us Part II, Ghost of Tsushima…dalje sami nastavite niz. Ovo su dvije igre, odnosno ekskluzive koje će obilježiti ovu PlayStation 4 godinu.
O Tsushimi zapravo još uvijek znamo jako malo što je možda i jako dobra vijest, jer nakon The Last of Us Part II leaka, mnogima je uništena radost igranja.
S druge strane, jučer se na ResetEri pojavio zaista detaljan post koji objedinjuje sve podatke iz trailera, intervjua i raznih članaka koji su bili manje poznati javnosti, a koji nisu nikakav clickbait.
Kad pročitate sve ovo, zaista imate dojam da nas čeka jedna epska igra. Neke od detalja smo znali, ali mnogo toga zaista nismo. Uživajte u čitanju.
- Kao što znate od ranije, Tsushima je u potpunosti open world samurajska igra
- Igra je ogromna – do sada najveća Sucker Punch igra
- HUD će biti minimalistički
- Igra nema pokazivača, nego možete ići gdje želite i kad želite
- U igri neće biti nekakavih nadnaravnih moći i magija
- Igra naginje ka realizmu, a priča je jedinstvena i ne temelji se čvrsto i isključivo na nekim povijesnim događajima
- Priča nema više završetaka, a kompletnu igru je moguće igrati s japanskim voiceoverom i jasno engleskim titlovima (mi se nadamo da bi Tsushima također mogla biti lokalizirana na naš jezik)
- Igra od prvog dana ima photomode
- Igra ima nekoliko izbora težina
- Borba s mačevima i hladnim oružjem, pa čak i konj su odrađeni kroz motion capture tehnologiju što znači da nas čekaju realistični pokreti i animacije (nadamo se da će i konj biti pametan)
Open world svijet igre
- U igri je hrpa sporednih likova, a neki od njih će nam dati posebne zadatke i questove
- Igra i svijet igre sadrže mnoge (manje) priče i događaje koje možda nećemo niti otkriti, ako ne budemo istraživali (nešto kao RDR2 strangeri)
- Jin (lik s kojim igramo) će naučiti nove stvari iz sporednih misija i zadataka koje ćemo dobiti
- Svako područje u igri ima drugačiju temu, ton i priču. Priča upravo određuje čitav ton područja, pa nas tako očekuju i vedri tonovi, ali i tmurni te prilično sumorni dijelovi igre
- Istraživati ćemo tako zaseoke, ogromna polja i livade, planine, veća mjesta, kao i šume, dvorce i gradove – rekli smo ranije da je svijet igre ogroman i imate ogromnu slobodu kretanja
- Igra će ponuditi igraču parkour, jahanje konja, prebacivanje s jednog mjesta na drugi pomoću grappling hook-a, a i sam Jin je prilično brz i okretan
- Očekuju nas dinamična promjena vremena i izmjena dana i noći (zasad smo vidjeli snijeg i kišu)
- Igra ima čak simulirane oblake što znači da su svi dinamični (nisu nacrtani i statični samo) što znači da iste oblake nećemo vidjeti dva puta
- Igra ima proceduralno generirano nebo i Sunce i navodno će ponuditi spektakularne prizore ovisne o dobu dana i vremenu
- Ako budete se namjerno valjali u blatu, vaš lik će u potpunosti biti prekriven blatom i to će se jasno vidjeti na njemu, a ako vas uhvati kiša, blato će se realistično isprati s vašeg lika
- Svijet igre će itekako biti dinamičan i reagirat će u skladu s vremenom i događajima – grane će pucati pod naletom jakog vjetra, drveća će se njihati realistčno, liste će opadati s grana, polja (žitarice) će se savijati pod naletima vjetra ili našeg lika
- Ako vidite nekakvu planinu u daljini – moći ćete se popeti tamo. Što vidite sami, moći ćete tamo doći
- Jin (glavni lik igre) će mijenjati opremu ovisno o tome na kojem se području nalazi – za vrijeme jake kiše Jin će maknuti armor i obući kišnu kabanicu, a jasno na snježnim predjelima igra imati ćemo sasvim nešto drugo. Promjena nije samo kozmetičke naravi, već će imati utjecaj na priču i same karakteristike lika
Borba
- Teme na kojima se temelji borba su: blato, krv i čelik. Poseban fokus stavljen je na osjećaj borbe i osjećaj napetosti koji borba s hladnim oružjem donosi
- Igra će donijeti epske i masivne bitke s nekoliko stotina Mongola, ali s druge strane vidjet ćemo i doživjet ćemo teške i mukotrpne 1 na 1 borbe
- Osim hladnog oružja, na raspolaganju imamo i strijelu koju ćemo moći nadograditi
- Igru ćete u potpunosti ako to želite igrati na stealth način, a možete igrati i na drugi način – kako napredujemo Jin uči nove stvari i otključava nove poteze, pa ćemo imati izbor kako želimo igrati – igra vas neće kažnjavati za vaš stil igranja koji god on to bude
- Okoliš i teren igre će omogućiti razne pristupe za misije i borbu, a na vama je da pronađete onaj koji vam je najbolji ili najzabavniji
- U potpunosti možemo kustomizirati katanu
- Sucker Punch želi da igrač osjeti svaki udarac koji će uputiti prema neprijatelju, pa ćemo tako vidjeti ožiljke na neprijateljima i jasno ćemo osjetiti kad mač dođe u dodir s oklopom ili mesom neprijatelja
- U igri postoji sustav napredovanja i kako igramo Jin će učiti nove poteze, ali ćemo nadograđivati stalno i ono što smo ranije naučili (vjerojatno ćemo moći postati primjerice stealth majstor, ili nešto sasvim treće ili pomalo sve)
- Dueli u igri se vrte uvijek oko priče i imaju isključivi fokus na priču i prikazu napetih borbi (dakle jedan na jedan borbe)
- Moći ćemo čistiti mač od blata i krvi pritiskom na gumb (sold)
- U igri ćemo moći blokirati udarce, raditi protunapade, izbjegavati napade i sl.
- Postoje takozvani sustav povezanih ubojstava gdje ćemo u jednoj povezanoj sekvenci moći ubiti nekoliko neprijatelja (to su oni QTE momenti)
- Ubojstva (Assassinations) su samo jedna od taktika koju možemo primjeniti. Brutalna ubojstva uzrokuju strah kod neprijatelja i ako ih pravilno izvedete moći ćete raditi te follow-up povezane napade gdje ćete moći na brzinu ubiti nekoliko slabijih neprijatelja
- Naravno, moći ćemo raditi i ubojstva direktno s konja, pa čak i na konju (?)
Kao što znate, Ghost of Tsushima izlazi 17. srpnja, a još uvijek nismo zapravo vidjeli poduži i konkretan gameplay. Zasad sve zvuči i više nego fantastično, a vidjeli smo da i sama igra izgleda fantastično.
Vjerujemo da će Sucker Punch i Sony prije 17.7. pokazati detaljniji gameplay igre, ali nekako ne sumnjamo u igru. Jedva čekamo.