Sucker Punchov inFamous definitivno je bio jedna od onih igara koje su označile prekretnicu traljavom startu PlayStationa 3.
2009. bio je to veliki hit, sama igra pružila je osjećaj slobode i premoćnosti jednog superheroja kao nijedna igra do tad, dok je studio Sucker Punch nakon genijalnog Sly serijala s PlayStationa 2 potvrdio svoje ime.
Jučer je prvi inFAMOUS slavio 10. rođendan, a pomalo emotivno iz Sucker Puncha su na Twitteru objavili 10 stvari koje nismo znali o igri. Pa krenimo.
1. Igra se trebala zvati True Hero
Radni naslov bio je True Hero, developeri su isprobavali mnoga imena, dok je jako malo nedostajalo da to bude i pravo ime igre. Naime, uoči predstavljanja igre na E3 2007. godine developeri nisu znali mogu li svoju igru nazvati “inFAMOUS”. Na sreću, iz Sonyjevog pravnog tima stigla je potvrda, što je značilo da ekipa nije trebala objaviti već pripremljeni alternativni trailer.
1) The original working title for inFAMOUS was True Hero. We tried out many titles, and even at the E3 2007 reveal we were awaiting legal clearance for “inFAMOUS.” We had a backup trailer ready with an alternate title just in case, but luckily inFAMOUS was approved in time. pic.twitter.com/mqTHhh2jo3
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
2. Mogli ste mijenjati odjeću u telefonskim govornicama
U prvim verzijama igre zamišljeno je da se igrač u telefonskim govornicama može presvući u civila. Kako je to izgledalo pogledajte ispod.
2) In an early version, you could switch out of your superhero outfit into civilian clothing by changing in phone booths. pic.twitter.com/YM0lteQ2Ep
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
3. Moglo se upravljati gradom
Zamišljeno je da naš superheroj može čak mijenjati sučelja zgrada, pa bismo tako mogli dodati trgovinu koja bi razveselila građane.
3) Early on, the pitch included super-heroic actions like customizing buildings to give a neighborhood new types of shops to keep citizens happy. pic.twitter.com/8NGG11nGKv
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
4. Cole se nije trebao zvati Cole
I danas jedan od najomiljenijih glavnih likova u igrama, Cole MacGrath se nije trebao tako zvati ni izgledati. Prvo ime za glavnog junaka bilo je “Gearwolf” i imao je kompletno drugačiju frizuru. Nasreću, ekipa iz SC odustala je od tog nauma.
4) At one point in production before a name for the hero was chosen, the studio referred to him by the nickname “Gearwolf” and he had a completely different hair style. pic.twitter.com/D3z9R6NXXZ
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
5. Likovi u igri komunicirali su kao Simsi
U početku razvoja, likovi unutar igre komunicirali su nekim čudnovatim jezikom sa stripovskim oblačićima iznad glave. Ako ste igrali Simse, sve vam je jasno.
5) Characters once spoke in a gibberish language and interactions included emotes instead of full dialogue. pic.twitter.com/4zFeBri5jY
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
6. Moglo se uređivati likove
U Sucker Punchu su eskeprimentirali s kustomizacijom likova, pa se tako mogla mijenjati kosa, outfit…
6) We experimented with light character customization that allowed you to change your hair, outfit, and more. pic.twitter.com/1xyKxXFm0R
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
7. Telekineza
Sad stižemo do gameplay elemenata za koje nam je žao što nisu postojali u igri. Cole je kroz razvoj imao moć telekineze. Mogao je privlačiti metalne objekte u igri i koristiti ih kao oružje. Sjećate li se Time Splittersa i Second Sighta s PlayStationa 2?
7) During development, the hero could use telekinetic powers to draw “throwable” metal objects like license plates, hubcaps, stop signs and bicycle sprockets into his hands to use them as weapons. pic.twitter.com/nyEbORvAEY
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
8. Moglo se raditi stuntove s motorima
U inFAMOUSU nismo mogli voziti automobile, motore niti bilo koje drugo prijevozno sredstvo, međutim, sasvim je jasno kako se u jednom djelu razvoja igre eksperimentiralo i sa tim segmentom gameplaya.
8) At one point, the hero could do vehicle stunts including motorcycle parkour. pic.twitter.com/r0qeCSyotZ
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
9. “Skejtanje”
Developeri su eskeprimentirali i sa skejtanjem. Doduše ne onim klasičnim, već se moglo skejtati na energetskom polju. Iako je surfanje tračnica i vodova bilo prezabavno, za ovo nam je iznimno žao što nije završilo u igri. Jer čak i u ovoj razvojnoj fazi izgledalo je prezabavno.
9) We also experimented with the ability to “skate” through the city using an invisible energy field. pic.twitter.com/ukHNWF3gkv
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
10. Legendarni Zeke se još uvijek javlja na Sucker Punchove telefone
Zadnja stavka je Sucker Punchova interna fora, a uključuje Zekea, sporednog lika koji nam je bio draži čak i od Colea. Kako se Zeke kao automatska sekretarica javlja na telefone unutar studija poslušajte u nastavku.
10) To this day, Zeke’s voice is still Sucker Punch’s outgoing voicemail message. pic.twitter.com/r4xPIMNY8d
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019