Veza je snažna između igranja igara i naprednog akademskog uspjeha.
Tezu iz naslova dokazao je s melburnskog sveučilišta RMIT (Royal Melbourne Institute of Technology) na preko 12 000 ispitanika. Prema studiji provođenoj od 2012. godine, studenti koji igraju videoigre postižu bolje rezultate na testovima iz matematike i društvenih znanosti.
Studija je pokazala da oni studenti koji igraju igre najmanje jednom dnevno postižu 15 bodova više od prosjeka u matematičkim testovima, dok se broj bodova povećava na 17 kod testova iz društvenih znanosti.
Na kraju istraživanja, o kojem se detaljnije možete informirati ovdje, Posso je zaključio:
“Analize su pokazale da oni studenti koji igraju videoigre postižu bolje rezultate na Pisa testovima. Kod igranja igara igrači rješavaju različite tipove puzla i zagonetki, što često uključuje poznavanje nekakvog općeg znanja i podiže sposobnost lakšeg savladavanja istog.”
Istraživanje se dotaknulo i relacije među korisnicima društvenih mreža i obrazovanja. Međutim, ti rezultati nisu baš bajni. Naime, učenici i studenti koji svakodnevno aktivno koriste društvene mreže su pokazali lošije rezultate na testovima. Nadalje, istraživanje je pokazalo kako su rezultati još lošiji s intezivnijim korištenjem društvenih mreža.
Ipak, metodologija korištena u ovom istraživanju ne može definitivno dokazati tezu iz naslova, no lijepo je znati da između igranja i obrazovanja postoji neka dobra veza.