Organizacija ADL osnovana davne 1913. godine platila je provođenje znanstvenog istraživanja o “hejterima” u video igrama, pa je između ostalog otkriveno kako je čak 74% igrača koji igraju online igre doživjelo neku vrstu uznemiravanja. Bilo da se radi o vrijeđanju, prijetnjama ili stalkanju, uznemiravanje dakle dožive čak 3 od 4 igrača.
Istraživanje je provedeno na području SAD-a, a 73% igrača koji su se požalili na uznemiravanje kažu da je ono na neki način utjecalo na njihovo iskustvo u igri, dok se samo 27% izjasnilo kako uznemiravanje nikad nije utjecalo na njihovo iskustvo u igrama.
U kojim igrama su igrači trpili najviše uznemiravanja? 37% ispitanih se izjasnilo da je to Dota 2, a zatim slijede Fortnite, CS: GO, NBA 2k…
Igre s najtoksičnijim igračima:
- Dota 2 (79%)
- Counter-Strike: Global Offensive (75%)
- Overwatch (75%)
- PUBG (75%)
- League of Legends (75%).
- Starcraft II (72%)
- World of Warcraft (72%)
Istraživanje je provedeno i na temu pozitivnih iskustava u online igrama, pa je čak 88% igrača prijavilo i pozitivna iskustva u online igrama, bilo da su pronašli prijatelje (51%), bilo da im je netko pomogao (50%). Najpozitivnija igra po tom pitanju je World of Warcraft.
Igre s najpozitivnijim igračima
- World of Warcraft (59%)
- Minecraft (55%)
- NBA 2k (51%)
- Overwatch (49%)
- Counter-Strike: Global Offensive (48%)
- Fortnite (47%)
- Apex Legends (45%)
Zanimljiv je i dio istraživanja o ženama, pa je čak 38% gamerica prijavilo da je uznemiravanje bilo isključivo na račun njihovog spola.
Čitav izvještaj istraživanja na 48 stranica možete pročitati ovdje.