Osim s ograničenjem izvedbe na samo 30 FPS-a na Xboxu Series X, vikend uoči Redfalla, uključujući i prve recenzije, prošao je u svojevrsnom kaosu.
Prilično loše odrađeni PR kulminirao je čudnim vremenima podizanja embargoa, pa su tako brojni recenzenti i kreatori krivo tumačili dogovoreno, što je rezultiralo čitavim vikendom nehotičnih poluinformacija, uranjenih gameplay prikaza i recenzija. Microsoftov pravni tim tako je radio prekovremeno, s interneta se uklanjalo sve što se moglo, nekim kreatorima čak su nastradali i računi na društvenim mrežama, sve da bi u konačnici kulminiralo razočaravajućim recenzijama.
Tako Redfall u trenutku pisanja ovog teksta nakon 28 recenzija drži prosječnu ocjenu od tek 64 na Metacriticu za Xbox Series X. Brojni recenzenti Xbox konzolaškoj ekskluzivi zamjeraju limitaciju na 30 FPS-a, međutim, recenzije za PC izvedbu igre još su lošije, u trenutku pisanja ovog teksta broje samo 62 boda.
Nije ni Dishonored ni Prey…
Kada performanse stavimo po stranu, ni ostali elementi Redfalla ne funkcioniraju kako bi trebali. Studio poznat po unikatnoj filozofiji dizajna igara je fokusom na kooperativno igranje uradio brojne kompromise kojima je Redfall postao “samo još jedna igra”. Urednik Gamespota (4/10) tako zgodno navodi primjer ljestva, koje je Arkane ranije navodio kao limitirajuća sredstva te uvijek pronalazio maštovite načine kako savladati visine. Ljestve u Redfallu “limitiraju” od samog početka igre.
Čak ni Microsoftu uvijek naklonjeni Windows Central (3/5) nema puno riječi hvale za ovaj vampirski FPS s RPG elementima. Jez Corden navodi kako se radi o “agresivno” prosječnom FPS-u čiju formulu puno bolje izvode brojne druge slične igre.
…ali može biti dobro ako zaboravite na Dishonored i Prey
S druge strane spektra, VGC je Redfallu udijelio 4 od 5 zvjezdica te tvrdi kako se radi o jako dobroj igri ako uspijete pobjeći od usporedba s Dishonoredom i Preyom. Poput drugih recenzija, hvali napucavanje, a za razliku od Windows Centrala, VGC-ovi recenzenti kažu kako se Redfall od drugih sličnih FPS-ova izdvaja art direkcijom i unikatnim protivnicima. Dobru priču “kvari” tek kaos na ekranu koji odvraća pažnju. S druge strane, kao i drugi, tako i VGC kritizira loot sistem i progresiju levela kojima nedostaje dubine, pa tako Redfall možda nije za one koji traže dobar looter shooter.
Za kraj, spomenimo PC Gamer čiji recenzent, poput VGC-ovih, nije uspio na igru gledati kao nešto što nema veze s Arkaneovim prethodnim uspješnicama. U osvrtu kritizira gotovo svaki element, ali u tu kategoriju ne upadaju performanse na PC-ju, koje nisu bajne, ali nisu ni u rangu Star Wars Jedi: Survivora.