Kad vam uleti lik s level armorom 3 kao da je došao Terminator! Konačno, to je napokon balansirano.
Konačno rekli bismo. Osim što je Treyarch podignuo netcode pa je i sada igranje puno ugodnije barem u standardnom multiplayeru , stigao je prijekopotrebni patch koji donosi veliki balans u svim modovovima igranja. Ono najbitnije je da su konačno “nerfali” armour u igri koji je donosio zaista preveliki nered u igru.
VIDEO RECENZIJA
https://www.youtube.com/watch?v=jXBe1Axf6lw&t
Veliki balans oružja, armora i zvuka
Ako ste igrali klasični multiplayer i Blackout shvatili ste sami da armour u igri štiti previše igrača i da nekada tko ima level 3 armour gotovo je kao Terminator. Treyarch je otkrio da je korigirao multiplikatore koji sada puno rade realnije. To znači da ako nekoga gađate u glavu ne može više “popiti” toliko metaka, ali popravljena je i šteta za ostale dijelove tijela. Naravno, armour vas i dalji štiti, ali ni blizu u tolikoj mjeri kao prije. Često se znalo dogoditi da istresete cijeli magazin metaka u neprijatelja, a lik samo hladno pobjegne.
Posebno će biti sretni igrači Blackouta jer patch popravlja probleme sa zvukom. Često ste ranije čuli preglasno svoje vlastite korake, pa niste znali da li vam dolazi neprijatelj ili ste to vi zapravo. Ne samo to, nego su i koraci vaših suigrača tiši u odnosu na korake neprijatelja, a poboljšana je i dodatno detekcija zvuka u daljini pa ćete bolje čuti otkuda stiže neprijatelj.
Oružja su također doživjela balans, pa je povećana šteta koju rade SMG puške dok su assualt puške dobile nerf. Znači, sada konačno ne morate samo koristiti assualt puške. Za sve koji igraju klasični multiplayer dobra vijest da je nerfan konačno i Ajaxov Ballistic Shield koji je bio strašno “broken”.
Dodan je i novi Gun Game mode u multiplayer a broj igrača u Solo modeu Blackouta povećan je na 100.