Nakon nogometa i hokeja na ledu, ekipa u Psyonixu smislila je način kako nas zadržati još više uz svoju igru.
Rocket League je prodan u preko 4 milijuna primjeraka, a Psyonix je na igri ostvario preko 50 milijuna dolara čiste zarade. Potpuno zasluženo, rekli bi. Rocket League svakako je primjer svim manjim developer studijima, kako uz zanimljivu ideju i iskrenom komunikacijom s gamerima napraviti kvalitetnu igru, zaraditi i probiti se na sceni pored izdavačkih giganata koji troše stotine milijuna dolara u razvoj i promociju svojih igara.
No, da se dečki iz Psyonixa ne misle zaustaviti na tome, zasigurno dokazuje njihova najnovija Twitter objava. Naime, sudeći prema slici, u ovomjesečnoj nadogradnji stiže mod koji u igru donosi košarku!
March Madness is just around the corner. Great time to tease the mode we're working on next #RocketLeagueHoops pic.twitter.com/rrlEnnFhby
— Rocket League (@RocketLeague) March 11, 2016
Ne moramo ni spominjati koliko će košarka unijeti živosti u igru. Sve taktike naučene do sad padaju u vodu i zasigurno nas čeka zabavna prilagodba novom modu. Kako bi rekao legendarni Slavko Cvitković – “radost loptanja pod obručima!”