Još ranije smo pisali o Ancestorsu, igru Patricea Désiletsa, kreatoru Assassin’s Creed igara i kreativnom direktoru prve tri igre u serijalu.
Igra je trebala biti kompletno razotkrivena još krajem prošle godine na The Game Awardsu, pa smo zaboravili na nju, a sad nas je na ovo potencijalno remek djelo podsjetio PlayStation Blog.
Preživjeti i evoluirati
Igra nas vodi u razdoblje prije 10 milijuna godina, gdje ćemo upravljati primatom unutar klana primata i pomagati čitavoj vrsti opstati i evoluirati. Igra nas vodi kroz različite epohe povijesti sve negdje do 2 milijuna godina prije Krista kad smo evoluilrali u prve humanoidne oblike.
Golema džungla će biti igralište, a kako bismo evoluirali vrstu morati ćemo preživjeti unutar ekosistema uz prijetnje drugih životinjskih vrsta, brinuti o potomcima, hraniti se i preživljavati u globalu.
Igra nas neće voditi za ruku, nema mape, nema radara, a stvari ćemo morati naučiti sami. Kako se braniti od drugih životinja, koja hrana nije otrovna, kako rivalstva između drugih životinjskih vrsta pretvoriti u svoju prednost…
Ancestors zvuči i izgleda jako zanimljivo, a kako će se sve to odvijati u praksi trebali bismo saznati već kasnije ove godine, kad bi igra trebala izaći na PC-u, PlayStationu i Xboxu One poslije čak pet godina razvoja.