Osim razočaravajuće simulacije grada u Cyberpunku 2077, koju popravljaju moderi, prošlogodišnji veliki hit razočarao je i gotovo nepostojećim sistemom potjera. Policija i bande vas neće ganjati po gradu. Umjesto toga, spawnnaju se u okruženju igrača što totalno narušava iskustvo igranja.
Povodom prve godišnjice izlaska, Pawel Sasko koji je bio jedan od najbitnijih ljudi u razvoju Cyberpunka, na streamu je odgovarao je na pitanja igrača. Na odgovor zašto Cyberpunk nema potjere s automobilima, dok ih ima svaka druga open world igra, odgovorio je protupitanjem – zašto ih nemaju Elden Ring i Sonic Frontiers?
Ok, ovo se može shvatiti kao šala (koju mu je ekipa s Reddita jako zamjerila), a zatim je nastavio objašnjavati kako je sistem potjere automobilima odbačen zbog tehničkih limitacija.
“Jednostavno nismo stigli implementirati”, objasnio je. Limitirani engine i nedostatak vremena natjerali su ih da odustanu od razvoja tog sistema igre. “Nije da nismo htjeli potjere s automobilima”, poručio je pomalo frustrirani Sasko.