Originalni kreator PUBG-a Brendan Greene napustio je Krafton, kompaniju koja je ostala iza PUBG-a i pokrenuo je svoj vlastiti novi studio u Amsterdamu naziva PlayerUnknown Productions. Zanimljivo, novi studio financirat će upravo Krafton, ali posjedovat će tek jedan njegov manji djelić.
Za GamesBeat Brendan Greene otkrio je o čemu se točno radi u Prologueu, njegovoj novoj igri na kojoj radi još od 2019. te koju naziva i tehničkim demoom. Prologue će biti naslov za jednog igrača smješten u divljinu europskih šuma, imat će realističnu promjenu vremena, a kako će otprilike izgledati otkrijte u teaseru koji je objavljen još prije dvije godine.
Bit će to jedan masivan svijet površine 64 kvadratna kilometra sa sistemom i mehanikama iz survival igara i, kako izgleda, igrači će imati potpunu slobodu. “Ništa neće biti skriptirano”, poručuje Greene.
“Želim napraviti svijet u kojem nećete svako malo nailaziti na baze drugih igrača”, povlači paralelu s Rustom. “Volim svijet Red Dead Redemptiona, ali on je previše skriptiran. U Prologueu ako ubijete previše medvjeda, svijet će reagirati na način da će se možda povećati populacija jelena”, objašnjava.
Prologue će navodno živjeti bez igrača i neće ovisiti o njima. Greene tvrdi da ima tehnologiju za ostvariti takvo nešto, a ako vam se čini da pretjeruje s obećanjima, onda vam ovo možda bude ona kap – svijet će se po svakom pokretanju generirati ispočetka.
Međutim, tu ne prestajemo s grandioznim obećanjima. Prologue je projekt za narednih nekoliko godina, međutim, on bi trebao biti tek uvod u nešto mnogo veće – u tzv. Project Artemis.
Project Artemis, najveći MMO ikada
Za razliku od Prologuea, svijet Artemisa bit će statičan i unaprijed generiran. Greene u Artemisu obećaje svijet veličine nekog planeta, a igrači u njemu bi se trebali boriti za vrijedne resurse, međusobno surađivati i raditi sve ono što ljudi rade u jednoj masivnoj survival igri, ali u dosad još neviđenim okvirima. Spominju se stotine tisuća igrača u jednom svijetu.
Kroz razvoj Prologuea PlayerUnknown Productions trebao bi razviti sve mehanike koje će biti preduvjet Project Artemisu. Kako kaže, ključ leži u savršenom balansu između machine learninga i ručno kreiranog sadržaja.
Vjerujete li Greeneu da je sposoban kreirati ovakvo nešto ili smatrate da si je uzeo preveliki zalogaj? Podsjetimo, PUBG je i dalje jedna od najlošije optimiziranih igara današnjice.