Upitan o nastavku Rainbow Six Siegea na Siege Invitationalu u Brazilu, kreativni direktor Alexander Karpazis poručuje kako nastavak Siegea nebi imao smisla, kao što nema smisla ni s brojnim drugim sličnim igrama.
U svojoj devetoj godini, Siege još uvijek uživa golemu popularnost prije svega zahvaljujući golemoj podršci u vidu novog sadržaja. Ubisoft iz godine u godinu nastavlja ulagati resurse što mu se, izgleda, isplaćuje i nešto drugo nebi imalo smisla, smatra Karpazis, a prenosi PC Gamer,
Treba li Siege uopće nastavak? “Imamo jedan od najboljih grafičkih pokretača na svijetu kada su u pitanju live PvP pucačine. Tim je sjajan, svakog mjeseca postepeno optimiziramo način kako možemo isporučiti sadržaj brže, robusnije i stabilnije.”
Nebi imalo smisla
Međutim, ako pitate igrače, starost enginea već se pomalo osjeća. Neki problemi prisutni su još od samih početaka, ali s obzirom na prirodu igre, promjena pokretača na nešto modernije nebi imalo smisla. “Promjena na nešto drugo nebi odgovarala potrebama kompetitivnog i zahtjevnog naslova poput Siegea”, smatra Karpazis koji vodi razvoj igre od 2022.
“To bi bilo kao da pišete domaću zadaću ispočetka”, figurativno opisuje što bi nastavak značio za Siege. Jedna solucija bila bi kompletno transformirati sav sadržaj u novi engine, što zvuči skupo i predugo, ili ono što u posljednje vrijeme rade usporedive igre – krenu ispočetka i… propadnu.
Karpazis ne navodi imena igara, ali jasno je na koga aludira. Prije svega na Overwatch koji je s dvojkom izgubio korak kojeg vjerojatno više nikada neće uhvatiti. A Siege će, po svemu sudeći, ostati relevantan i u narednim godinama.