Vijesti

Kreator Starfielda je pod pritiskom jer je igra Xbox ekskluziva

Šef Bethesde i glavni producent Starfielda se na Lex Fridmanovom podcastu osvrnuo na razvoj Starfielda, nadolazećeg velikog RPG-a kompanije poznate po The Elder Scrolls i Fallout naslovima.

Kaže da Bethesda ima velike koristi od Microsofta, nakon što je kupljena za 7,5 milijardi dolara, međutim, unatoč tome što Starfield nije ni približno prva ekskluzivna suradnja s Xboxom, sada su stvari drugačije i Bethesda ima novu odgovornost. Kao first-party developer njezine igre moraju prodavati konzole.

“Imali smo jako puno uspjeha s prethodnim igrama, ali mi nikad nismo bili ‘platform seller‘, znaš, kao glavna igra za neku platformu, stoga postoji veliki pritisak, velika odgovornost da isporučimo nešto što će zadovoljiti sve”, objasnio je.

Xbox je i prije akvizicije bio primarna platforma

Međutim, kaže da je Bethesdi Xbox već jako dugo primarna platforma. “Tradicionalno smo bili PC developer, ali prebacili smo se na Xbox kao lead platformu. Morrowind je bio ekskluziva za Xbox, Oblivion je isto bio ekskluziva jako dugo, DLC za Skyrim je bio ekskluziva… Uvijek smo kretali od Xboxa.”

Ovaj put, razlika je u tome što ima na raspolaganju brojne inženjere iz Xboxa koji će osigurati da se Starfield izvodi savršeno na next-gen konzolama. Podsjećamo, Microsoft je kupio Bethesdu i unatoč sladunjavim izjavama Phila Spencera kako je protiv ograničavanja igrača, velike Bethesdine igre ubuduće neće više izlaziti na PlayStationu.

Starfield smo trebali zaigrati 11. 11. ove godine, međutim, nakon tehnički gledano relativno lošeg gameplay prikaza, Bethesdin svemirski RPG dobio je odgodu za 2023. Zasad bez specificiranog datuma izlaska.

Igra

Povezano