Vijesti

Kutija PlayerUnknown’s Battlegroundsa predstavlja sve ono što je loše u današnjem gamingu

PUBG svojom popularnošću postavlja trendove. Sudeći po ovome, budućnost nije blistava.

PlayerUnknown’s Battlegrounds konačno je izašao na Xbox One i tako se probio u multiplatformske vode. Međutim, još uvijek nije izašao iz nekih drugih voda, i to onih razvojnih voda, s obzirom da je igra još uvijek u early access stadiju na PC-ju. A sada je i na Xbox One. Obećano je kako će igra u svojem punom izdanju doći do kraja godine, no to se još uvijek nije dogodilo, a 2017. godina traje još samo dva tjedna.

No nema veze, jer PUBG iako tu i tamo ima problema s optimizacijom, serverima, pa i bugovima koji su prisutni i u samom gameplayju, je iznimno zabavna igra. To potvrđuje i činjenica da je igra dosad prodana u nevjerojatnih 16 milijuna primjeraka na PC-ju (iako je stvarna brojka danas 25 milijuna), s čime se izdavač nije propustio pohvaliti i na samoj kutiji Xbox One verzije. A izdavač za tu platformu je sami Microsoft.

xbox-one.jpg

“16 milijuna kažeš. Wow! Moram ovo kupiti unuku za Božić.”

No, osvrnimo se mi još malo na kutiju i njezin sadržaj. Microsoft se povećim slovima na samoj kutiji nije propustio pohvaliti da je igra ekskluzivna na njihovoj konzoli, što i nije toliki problem, danas to svi rade. Ali odmah ispod ekskluzivnog naslova stoji i “Game preview edition” podnaslov, što, ako zanemarimo PR gluposti, doslovno govori da kupujemo prozvod koji tek pruža pogled u nadolazeću igru.

Kutija bez duše

Ipak, najgore od svega, što dodatno oslikava stanje današnje gaming industrije, je sami sadržaj kutije. Naime, Xbox One PUBG kutija ne sadrži disk. Unutar kutije se nalazi samo kod s kojim možete igru preuzeti na Xbox Liveu. Tu su još i nekakve naljepnice, ali najbolje se na njih uopće ne osvrtati.

Da se razumijemo, igra od $30 sama po sebi nije toliki problem i sve prethodno nabrojano samo su sitnice. Ipak, ne možemo ne primijetiti kako je PUBG kao današnji globalni fenomen u svojem kratkom vijeku od još uvijek nepunih godinu dana postojanja uspio postati ogledalo današnje industrije. Kao što je uspio postaviti i neke nove standarde.

Tako je PUBG u svojih godinu dana postao igra koja se najviše gleda (!) na internetu. Igra koja je uspjela rivalstvo Sonya i Microsofta svesti na najniže moguće grane i pretvoriti ga u prljave “tko će ponuditi više” zakulisne igrice. Igra koja je dokazala da se više ne isplati ulagati u single player iskustva. Igra koja će, svojom neviđenom popularnošću i na primjeru nabrojanog u članku, fizička izdanja igara svesti na one kartonske kutijice s pornjavom, odmah pored žvaka i upaljača na kioscima.

Povezano