Posljednji Nintendo gimmick baš i nije polučio očekivane rezultate.
Nintendo oduvijek voli smišljati nove inovacije i ići kontra komformiteta u svemu što se tiče gaminga. Kada smo vidjeli po prvi puta Nintendo Labo, hrpicu kartona ponešto paprene cijene, koji bi primarno služili kao edukacijski dodatak gdje bi izrađivali razne elemente za proširivanje mogućnosti Switch konzole, nitko nije bio iznenađen. Što više, za način na koji se pričalo o tome, očekivalo se da će Nintendo opet imati neku vrstu magije u svojim rukama te da će se Labo prodavati kao fini, topli burek s jogurtom nakon pijanke subotom u noći.
Sudeći prema početnoj prodaji, tome nije tako. Nintendo Labo Variety Kit se prodao u 90,410, a Robot Kit u 28,629 primjeraka, što je prema Media Create tek 30% prodanih komada u odnosu na isporučene. Moglo bi biti da se Nintendo jednostavno zanio pa isporučio puno više primjeraka Laba, ali sudeći po dosadašnjoj politici gdje kod njihovih proizvoda potražnja često debelo nadmašuje ponudu (zbog manjka iste), moguće je da su se precjenili. S obzirom da se radi o nečemu novom za gaming, teško je procjeniti koja je poslovna strategija tu u igri i kako će se prodaja dalje odvijati.
Zasad Nintendo, zbog toga što je Labo više edukacijske naravi, računa na takozvani Golden Week – period blagdana koji je počeo 29.4, a završava 5.5. Vjerojatno bi tada prodaja trebala kudikamo narasti. Isto tako, treba vidjeti kako će se stvari odvijati kada krenu ljetni praznici. Mi smatramo da je najveći kamen spoticanja ipak cijena koja je paprena. Brzi pogled na britanski Amazon kaže kako Variety Kit košta 60, a Robot Kit 70 funti. Za ciljanu demografsku skupinu u kojoj bi najvjerojatnije prednjačili klinci je to ipak previše novaca za dati. Karton kao materijal nije baš tako skup pa bi starci mogli odmahnuti rukom: “Molim? E dijete moje, u moje doba karton nije koštao kao petica minimalca!”