Simon Lemay-Comtois iz Ubisoft Quebeca, studija iza Assassin’s Creed Shadowsa za VGC je pričao o veličini igre.
Po njegovim riječima, Japan u Shadowsu je otprilike veličine Egipta u Assassin’s Creed Originsu, ako zanemarimo vodene mase.
“Postoji vodeno područje oko Japana, ali nije poput Grčke u (Odysseyju), koja je bila napola voda. U Japanu to nije slučaj. Imamo obale i jezero Biwa koje je vrlo veliko, ali mapa je otprilike veličine Originsu,” kaže Lemay-Comtois.
Mapu, dodaje, diktira opseg priče koju Ubisoft želi ispričati iz povijesne perspektive. Ona je uglavnom smještena u središnji Japan. Bitna mjesta za njih su Kyoto, Osaka i Azuchi te njihovi dvorci kao ključne točke koje su pokušali prenijeti u igru što autentičnije.
Autentični Japan 16. stoljeća
Daljnje dizajniranje ide u smjeru koliko svijeta i sadržaja mora biti u dolinama između dvoraca. U dolinama, jer se Japan iz tog vremena, a i dalje, svodi na vrlo strma i planinska područja čiji su vrhovi nedostižni, ali skrivaju zanimljive hramove i slične interesne točke, a život se odvija u dolinama između njih.
Očekujte mapu veličine Originsa i puno manju od one u Valhalli, koja je mnogima ipak bila pretjerano velika. Iz Ubisofta poručuju kako sa Shadowsom idu na koncentriraniji sadržaj, ali pritom će odbaciti svoje tipično bombardiranje notifikacijama na mapi.
Assassin’s Creed Shadows izlazi 15. 11. za PC, PS5 i XSX/S.