Vijesti

Mass Effect: Andromeda donosi bitan novitet u razvoju likova

Baš kao što i dolikuje početku “novog” serijala, čeka nas popriličan broj novosti, a izostavljanje klasa likova dat će dodatnu dubinu prilikom kreiranja likova.

Jučer je na tradicionalni N7 Day objavljen novi trailer, kao i nove informacije o nadolazećem Mass Effect: Andromeda, a danas je pred nama brdo novih informacija, zahvaljujući GameInformeru i NeoGAF-u.

Jedna od najvećih novosti u odnosu na početnu trilogiju Mass Effect uklanjanje je sistema klasa likova. Prijašnji sistem će u Mass Effect: Andromeda biti zamijenjen razgranatom mapom vještina u kojoj će Ryder birati ono za što se želi specijalizirati.

Naravno, kad se odabere određeno polje koje obuhvaća slične vještine, napretkom i razvojem otključavat će se bonusi za odabrani stil igranja, a tako će se otključavati titule slične Adeptu u Vanguardu iz prva tri nastavka. Jedino nas zanima kako će ta sloboda biranja biti objašnjena u svijetu igre, jer znamo da u originalnoj trilogiji, recimo, nisu svi likovi mogli koristiti “biotic” napade.

Ostale novosti, iz kojih izdvajamo upotrebu “melee” predmeta i oružja (mačevi, čekići), dinamički “cover” sistem kao u The Last of Us, korištenje jetpacka u borbi, izostanak paragon/renegade sustava, možete pronaći na NeoGAF-u, a sad još jednom uživajte u traileru.

Igra

Povezano